Реєстрація.    Створить PS Неділя, 25.06.2017, 05:41

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти занять [1]
Дослідницька діяльність [1]
Мовленнєвий розвиток [4]
Пізнавальний розвиток [13]
Художньо-естетичний розвиток [2]
Ігрова діяльність [8]
Методичний кабінет [20]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Методична скринька

У розділі матеріалів: 49
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Дослідницька діяльність | Переглядів: 29410 | Завантажень: 275 | Додав: Мишель | Дата: 16.01.2011 | Коментарі (4)

ТЕМА: СИГНАЛИ СВІТЛОФОРА

МЕТА: продовжувати закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху, про чотирибічний світлофор, про те, що світлофори керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах; виховувати культуру поведінки дітей на вулицях та дорогах; розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення.

МАТЕРІАЛ: світлофор, ілюстрації.

Конспекти занять | Переглядів: 19443 | Завантажень: 221 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Мовленневий розвиток дошкольника — складний психолопчний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначаеться мірою сформованоси знань, умінь та навичок дитини i виявлясться в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні ситуації і, звичайно, заняття.
Неможливо уявити належний рівень життевої компетенцп людини без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, дитина засвоює систему знань, суспільно прийняті норми поведінки — основу її життевої компетентности, тобто, як влучно висло-вилася заступник директора інституту проблем виховання АПН України, доктор педагогічних наук Олена Кононко, «оволодіває наукою i мистецтвом жити серед інших». 3 огляду на це проблема розвитку мовлення дитини завжди була однією з центральних у дошкільній освіті. Нині ж провідною метою дошкільної лінгводидактики є вихо¬вання мовної особистості.
Мовленнєвий розвиток | Переглядів: 9759 | Завантажень: 107 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (0)

Мовленнєвий розвиток дошкільника
Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття
Мовленнєвий розвиток | Переглядів: 23545 | Завантажень: 159 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (2)

Методичні вказівки. Конструювання в дитячому садку. СЕРЕДНЯ ГРУПА У цій групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»: Під час роботи з папером — ознайомити дітей з новим видом матеріалу (папером), з його властивостями й особливостями; — учити робити іграшки, згинаючи аркуш паперу квадратної і прямокутної фор¬ми навпіл, суміщаючи сторони й кути, чітко прогладжуючи згини; — вчити акуратно наклеювати додаткові деталі. Під час роботи з природним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом — природним, показати його багаті можливості й доцільність використання в різних виробах; — учити виготовляти саморобки з природного матеріалу, використовуючи для з'єднання частин і деталей пластилін. Під час роботи з викидним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом (викидним), учити створювати виразні образи, поєднуючи між собою різні матеріали. Розглянемо перелік іграшок-саморобок, які можна виготовити з дітьми, викону¬ючи програмні завдання.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 27373 | Завантажень: 217 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Конструювання в дитячому садку. СТАРША ГРУПА

У цін групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»:
- Під час роботи з папером
— закріпити вміння дітей робити іграшку складанням аркуша паперу навпіл;
— учити робити об'ємні іграшки складанням прямокутного або квадратного ар¬
куша паперу вчетверо в одному напрямі;
— складанням учетверо в двох напрямах;
— діленням квадрата по діагоналі;
— вчити робити іграшки за готовою викрійкою;
— складанням аркуша паперу в різних напрямах.
Під час роботи з природним матеріалом
— вчити засвоювати властивості природного матеріалу і способи Його обробки,
знаходити в ньому подібність з предметами навколишньої дійсності;
— вчити робити об'ємні Іграшки, кріпити частини й деталі виробів клеєм, палич-
ками-стержнямн, нитками або дротом. Створювати композиції.
Під час роботи з викидним матеріалом
— ознайомити дітей з новим матеріалом, учити засвоювати його властивості та
використовувати відповідно до задуманої конструкції;
— вчити конструювати іграшки з готових форм, розвивати технічні навички І
вміння під час роботи з даним матеріалом.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 32665 | Завантажень: 203 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (4)

Орієнтовне планування дидактичних ігор за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Молодший вік
Ігрова діяльність | Переглядів: 6857 | Завантажень: 267 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (14)

ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА

Психолого-педагогічні дослідження вітчизняних вчених (Артемова Л. В., Бойченко Н. О., Григорепко Г. І., Щербакова К. Й. та ін.) свідчать про формування важливих новоутворень у грі - провідній дитячій діяльності. Тому не випадково грамотне педагогічне керівництво ігровою діяльністю є однією з умов повноцінного розвитку дошкільника. Реалізація цієї умови потребує і правильної організації предметно-ігрового середовища, за допомогою якого педагог створює для дитини зону найближчого психічного розвитку.
Предметно-ігрове середовище буде розвивальним за умов, якщо воно розширює, поглиблює уявленим дошкільників про особливості людською житла та найважливіші для людського буття споруди соціального призначення і транспорт. Удосконалення вміння дитини використовувати за призначенням предмети та знаряддя, вправляє в умінні самостійно визначати ігровий сюжет, робити його змістовним, розподіляти ігрові ролі, дотримуватися правил рольової поведінки, налагоджувати ігрову взаємодію, використовувати й розподіляти іграшки та ігрові атрибути, реалізовувати ігровий задум, перетворювати ігровий простір; орієнтує в творах мистецтва (образотворчого, музичного, театрального, літературного), допомагає опанувати мову цих видів мистецтва, передавати художній образ різними мистецькими засобами, стимулювати до творчості.
У створенні розвивального предметно-ігрового середовища важливу роль відіграє характер розміщення ігрового обладнання в приміщенні, яке повнимо забезпечити дитині вільний доступ до ігор та іграшок.
Потрібно також уникати тих ігрових матеріалів, які вносять у сюжетно-рольові ігри штампи, одноманітність, перешкоджають прояву самостійної ігрової творчості дитини. До таких небажаних стереотипів слід віднести традиційні ігрові куточки для сюжетних ігор із незмінними темами і сюжетами ("Лікарня", "Пошта", "Пароплав", "Магазин" тощо).
Предметно-ігрове середовище передбачає: підбір і розміщення іграшок (деталізованих та умовних), ігрових модулів, макетів, предметів-замісників, різних атрибутів з урахуванням особливостей розвитку ігрової діяльності в різні вікові періоди дошкільного дитинства та формування у дітей тих чи інших дій з цими ігровими матеріалами.
Дамо характеристику елементів предметно-ігрового середовища.
Ігрова діяльність | Переглядів: 2937 | Завантажень: 53 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Дидактический материал(игры,считалки,физкультминутки),которые можно использовать на прогулке.
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 4870 | Завантажень: 119 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (1)

Картотека "Развитие движений на прогулке" для 2 младшей группы
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 14495 | Завантажень: 119 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (3)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz