Реєстрація.    Створить PS П`ятниця, 15.12.2017, 10:26

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти занять [1]
Дослідницька діяльність [1]
Мовленнєвий розвиток [4]
Пізнавальний розвиток [13]
Художньо-естетичний розвиток [2]
Ігрова діяльність [8]
Методичний кабінет [20]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Методична скринька » Ігрова діяльність

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8
Сторінки:

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Орієнтовне планування дидактичних ігор за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Молодший вік
Ігрова діяльність | Переглядів: 7054 | Завантажень: 268 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (14)

ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА

Психолого-педагогічні дослідження вітчизняних вчених (Артемова Л. В., Бойченко Н. О., Григорепко Г. І., Щербакова К. Й. та ін.) свідчать про формування важливих новоутворень у грі - провідній дитячій діяльності. Тому не випадково грамотне педагогічне керівництво ігровою діяльністю є однією з умов повноцінного розвитку дошкільника. Реалізація цієї умови потребує і правильної організації предметно-ігрового середовища, за допомогою якого педагог створює для дитини зону найближчого психічного розвитку.
Предметно-ігрове середовище буде розвивальним за умов, якщо воно розширює, поглиблює уявленим дошкільників про особливості людською житла та найважливіші для людського буття споруди соціального призначення і транспорт. Удосконалення вміння дитини використовувати за призначенням предмети та знаряддя, вправляє в умінні самостійно визначати ігровий сюжет, робити його змістовним, розподіляти ігрові ролі, дотримуватися правил рольової поведінки, налагоджувати ігрову взаємодію, використовувати й розподіляти іграшки та ігрові атрибути, реалізовувати ігровий задум, перетворювати ігровий простір; орієнтує в творах мистецтва (образотворчого, музичного, театрального, літературного), допомагає опанувати мову цих видів мистецтва, передавати художній образ різними мистецькими засобами, стимулювати до творчості.
У створенні розвивального предметно-ігрового середовища важливу роль відіграє характер розміщення ігрового обладнання в приміщенні, яке повнимо забезпечити дитині вільний доступ до ігор та іграшок.
Потрібно також уникати тих ігрових матеріалів, які вносять у сюжетно-рольові ігри штампи, одноманітність, перешкоджають прояву самостійної ігрової творчості дитини. До таких небажаних стереотипів слід віднести традиційні ігрові куточки для сюжетних ігор із незмінними темами і сюжетами ("Лікарня", "Пошта", "Пароплав", "Магазин" тощо).
Предметно-ігрове середовище передбачає: підбір і розміщення іграшок (деталізованих та умовних), ігрових модулів, макетів, предметів-замісників, різних атрибутів з урахуванням особливостей розвитку ігрової діяльності в різні вікові періоди дошкільного дитинства та формування у дітей тих чи інших дій з цими ігровими матеріалами.
Дамо характеристику елементів предметно-ігрового середовища.
Ігрова діяльність | Переглядів: 3136 | Завантажень: 53 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Дидактична гра "Що зайве?" (З теми Професії)

 

Ігрова діяльність | Переглядів: 9006 | Завантажень: 394 | Додав: Мишель | Дата: 21.03.2011 | Коментарі (3)

Дидактичні ігри. Сфера Люди. Молодша група
Ігрова діяльність | Переглядів: 32027 | Завантажень: 265 | Додав: Мишель | Дата: 11.09.2011 | Коментарі (1)

Дидактичні ігри. Сфера "Я САМ". Молодша група
Ігрова діяльність | Переглядів: 57462 | Завантажень: 259 | Додав: Мишель | Дата: 11.09.2011 | Коментарі (6)

Дидактичні ігри. Сфера"Культура". Молодша група
Ігрова діяльність | Переглядів: 28639 | Завантажень: 223 | Додав: Мишель | Дата: 11.09.2011 | Коментарі (2)

Дидактичні ігри. Сфера"Природа" Молодша група
Ігрова діяльність | Переглядів: 134742 | Завантажень: 322 | Додав: Мишель | Дата: 11.09.2011 | Коментарі (4)

Дидактична гра "Допоможи тітоньці кастрюлі"
Однажды тетушка Кастрюля решила сварить на обед суп и компот, но забыла из каких овощей и фруктов что варится. Помоги ей.
Дети надевают кулончики (овощи и фрукты)
Ведущий-Кастрюля.
Дети по очереди подходят к кастрюле и рассказывают о себе, а она решает, куда можно добавить этот продукт.
Ігрова діяльність | Переглядів: 6466 | Завантажень: 360 | Додав: Мишель | Дата: 21.03.2012 | Коментарі (5)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz