Реєстрація.    Створить PS П`ятниця, 26.04.2024, 12:22

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти занять [1]
Дослідницька діяльність [1]
Мовленнєвий розвиток [4]
Пізнавальний розвиток [13]
Художньо-естетичний розвиток [2]
Ігрова діяльність [8]
Методичний кабінет [20]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Методична скринька » Ігрова діяльність

Дидактичні ігри. Сфера "Я САМ". Молодша група
11.09.2011, 18:37
Дидактичні ігри. Сфера "Я САМ".
Молодша група


1. ХТО ПОКЛИКАВ?

Мета: учити дітей упізнавати та називати дітей групи на ім’я, а також розрізняти, хто покликав (дитина, дорослий або лялька); розвивати фонематичний слух, уважність.
Матеріал: лялька.
ХІД ГРИ
Одній дитині вихователь пропонує заплющити очі або повернутися спиною до всіх. Вихователь, помічник вихователя або дитина групи кличуть дитину на ім’я. Дитина повинна відгадати, хто її покликав. Для того щоб дитину «покликала» лялька, необхідновихователеві або помічнику вихователя змінити свій голос, наслідуючи ляльку.
Грають усі діти по черзі.

2. Я — ЗДОРОВИЙ
Мета: учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій; розвивати уважність, зв’язне мовлення.
Матеріал: ілюстрації, на яких діти зображені з різним станом здоров’я та настрою.
ХІД ГРИ
Варіант І
Вихователь пропонує дітям по черзі назвати свій стан здоров’я.
Наприклад: «Я здоровий, тому у мене гарний (веселий, хороший) настрій, у мене нічого не болить, мені хочеться гратися (співати, танцювати) з дітьми». Або: «Я не здоровий, адже у мене болить…,
мені хочеться плакати (спати, лежати), у мене сумний, невеселий настрій».
Варіант ІІ
Вихователь пропонує дітям ілюстрації із зображенням дітей, які здорові або хворі. Дитина, яку викликає вихователь, повинна назвати: який стан здоров’я у дитини на ілюстрації та пояснити: чому
вона так вирішила. Діти групи знаками повинні показати, згодні вони чи ні.
Знаки (пальці правої руки стиснуті в кулак, а великий палець вгору — «згодні»).

3. ХТО У СВІТІ НАЙГОЛОВНІШИЙ?
Мета: учити дітей називати членів своєї сім’ї, хто що робить; виховувати любов та повагу до своєї сім’ї.
Матеріал: «Родинне дерево»; ілюстрації із зображенням того, що роблять мама, тато, бабуся, дідусь, дитина.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям по черзі назвати членів своєї родини і назвати: хто чим займається, хто що робить у сім’ї. Якщо дитині важко відповісти: хто що робить у сім’ї, то їй у пригоді стануть ілю-
страції. Діти називають: хто найголовніший у сім’ї та чому. Наприкінці гри вихователеві необхідно наголосити на тому, що головні у світі всі — і діти, і дорослі.

4. НАЗВИ ЛАСКАВО ДИТИНУ, ЯКА ПОРУЧ
Мета: учити дітей ласкаво звертатись до однолітків; виховувати дружелюбність.
Матеріал: м’яка подушечка або м’яч.
ХІД ГРИ
Діти утворюють коло і передають одне одному подушку у вигляді сердечка, при цьому називають ласкаво ту дитину, якій передають подушку (Наталка, Наталочка, Оксаночка, Микитка, Миколка
тощо).

5. КОГО НЕ СТАЛО?
Мета: розвивати зорову пам’ять дітей, уміння називати дітей групи на ім’я.
Матеріал: стільчик, ширма.
ХІД ГРИ
Діти сідають на стільці, заплющують очі. Вихователь тихенько виводить одну дитину і садовить на стільчик за ширмою. Діти розплющують очі та відгадують, хто відсутній.
Якщо ширми немає, то можна накрити дитину накидкою або закрити ковдрою.

6. ХТО ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ?
Мета: учити дітей орієнтуватися у просторі; розвивати уважність.
Матеріал: іграшковий будиночок, іграшки.
ХІД ГРИ
Варіант І
На столі стоять будинок та іграшки. Вихователь пропонує дітям назвати, де стоїть зайчик, білочка, лисичка, хто сидить на даху, де сховався ведмедик.
Варіант ІІ
Вихователь пропонує дітям поставити зайчика перед будинком, ведмедика — за будинком, лисичку — ліворуч від будинку та ін., а діти за допомогою знаків показують: згодні вони чи ні.

7. Я ОПИШУ, А ТИ — ВІДГАДАЙ
Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати опис дитини вихователем і відгадувати, кого описав вихователь.
ХІД ГРИ
Діти сидять на стільчиках, килимку або на подушках. Вихователь описує дитину, а діти відгадують, хто це. Вих о в а т е л ь. Це дівчинка, у неї заплетені гарні коси, вона одягнута в охайну рожеву сукню. Ця дівчинка добра, ласкава, слухняна, не ображає дітей тощо.

8. РОЗКАЖИ ПРО СЕБЕ
Мета: учити дітей описувати себе; розвивати зв’язне мовлення, увагу, посидючість.
Матеріал: дзеркальце для кожної дитини, Капітошка.
ХІД ГРИ
Дитині, до якої підходить Капітошка, вихователь пропонує поглянути на себе у дзеркальце та описати себе. Наприклад: «Мене звуть Даринка. Я дівчинка, у мене світле волосся, блакитні очі,
кирпатий носик, маленькі губи, волосся заплетене у коси».

9. ІНТЕРВ’Ю
Мета: учити дітей повним реченням відповідати на запитання вихователя; розвивати увагу, зв’язне мовлення.
Матеріал: іграшковий мікрофон.
ХІД ГРИ
Вихователь пояснює, що він журналіст, хоче написати про дітей у газету. Вихователь пропонує взяти у дітей інтерв’ю. Він ставитиме запитання, а діти відповідатимуть.
Вих о в а т е л ь. Як тебе звати? Ти дівчинка чи хлопчик? Як називається твоя група? Яка твоя улюблена іграшка?

10. ВИСТАВКА ІГРАШОК
Мета: учити дітей називати іграшки та описувати, як ними можна гратися; виховувати бережне ставлення до іграшок.
Матеріал: іграшки, розставлені на столі.
ХІД ГРИ
Діти запрошуються на виставку іграшок. Вони по черзі беруть іграшку, називають її та розповідають, як нею можна гратися. Наприклад: «Це машинка, її можна катати, ставити в гараж, возити
на мотузці». Або: «Це олівець, ним можна малювати». Якщо дитина правильно розповіла про іграшку, то їй дають змогу нею погратися.

11. НАВЧИМО ЛЯЛЬКУ ПРАВИЛЬНО МИТИ РУКИ
Мета: закріплювати дії, що пов’язані з миттям рук; учити запам’ятовувати їх послідовність; роз’яснювати значення дій умивання, витирання; виховувати бажання утримувати руки в чистоті.
Матеріал: лялька, миска, чашка з водою, рушник, мило.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь (показуючи ляльку). Лялька Оленка гралася з піском і забруднила руки. Чи можна залишатися з такими руками? Чому ні? Що потрібно робити? Давайте навчимо Оленку мити руки.
Що нам необхідно для миття рук? (Діти називають, а вихователь
виставляє на стіл названі речі.)
Вих о в а т е л ь. У ляльки довгі рукава на сукні? Що потрібно зробити? Навіщо закочувати рукава? Чому у ляльки не милиться мило? Що необхідно зробити спочатку? Як правильно намилити руки? (Діти рухами показують.)
Руки ляльки вимиті, чистенькі, що тепер слід зробити? Чим витирають руки? Діти, лялька Оленка дякує вам за те, що ви навчили її мити руки!

12. ЗАПРОСИМО ВЕДМЕДИКА В ГОСТІ
Мета: закріплювати отримані знання дітей про назви посуду, його призначення; закріплювати вміння правильно сервірувати стіл.
Матеріал: стіл, паперова серветка, блюдце, чашка, чайна ложка, чайничок.
ХІД ГРИ
Вихователь повідомляє, що лялька Наталочка запросила ведмедика у гості, а чим його частувати — не знає.
Вих о в а т е л ь. Чим би ви пригостили ведмедика? Чай із медом — це дуже корисно, але Наталочка не вміє сервірувати стіл. Давайте її навчимо. Для цього ми візьмемо (вихователь бере по черзі посуд, показує, а діти називають, що це і для чого потрібно).
Лялька Наталка хоче спробувати накрити на стіл (вихователь навмисно неправильно ставить посуд: на чашку — блюдце, ложечку — у чайник, серветку — на стільчик, а діти виправляють помилки
і правильно сервірують стіл). Лялька Наталка дякує дітям за те, що навчили її сервірувати стіл.

13. ПРИНЕСИ СТІЛЬКИ Ж
Мета: закріплювати з дітьми цифри від 1 до 5-ти; розвивати вміння правильно рахувати і приносити стільки іграшок, яку цифру вони бачать.
Матеріал: іграшки; цифри від 1 до 5-ти.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Ведмедик ходив до Лісової школи і багато чого навчився. У нього є цифри. Це цифра… Ой, лишенько! Ведмедик забув, яка це цифра! (Діти називають.) Сашко, принеси будь ласка, для ведмедика стільки ж іграшок! (Діти рахують принесені іграшки і знаками показують: згодні вони чи ні з виконанням дитиною завдання.)

14. ОЛЕНКА ЗАХВОРІЛА
Мета: удосконалювати знання дітей про працю лікаря; виховувати чуйність, бажання допомагати хворому.
Матеріал: лялька, ліжко, телефон, лялька-лікар.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям прислухатись — хтось плаче.
Вих о в а т е л ь. Можливо, хтось із вас? Це лялька Настуся плаче. Як ви гадаєте, чому?» (Вихователь торкається рукою чола ляльки.) Настуся гаряча, вона захворіла. Що потрібно робити? Так, віднести нашу ляльку у ліжечко. Як допомогти ляльці? Кого необхідно викликати? (Вихователь викликає по іграшковому телефону лікаря.)
«З’являється» лялька-лікар, яка «слухає хвору ляльку», «дивиться горло», «виписує постільний режим та лікувальний чай». Вих о в а т е л ь. Діти, який настрій у ляльки? Який настрій буде у неї, коли вона видужає? (Діти мімікою показують настрій.)

15. УКЛАДЕМО ЛЯЛЬКУ СПАТИ
Мета: закріплювати знання дітей про постільну білизну, її призначення; виховувати бажання співати колискові.
Матеріал: лялька, ліжко, матрац, простирадло, ковдра, подушка; художнє слово (колискова).
ХІД ГРИ
Лялька «плаче», адже вона «хоче спати».
Вих о в а т е л ь. Де ми її вкладемо спати? Так, у спальній кімнаті на ліжко. Діти, котик-воркотик грався, бешкетував і все з ліжка порозкидав. Покладемо ляльку на пусте ліжко? Що потрібно постелити спочатку? (Матрац) Що постелемо на матрац? (Простирадло) Що покладемо на простирадло? (Подушку) А чим ми вкриємо ляльку? (Ковдрою) Для того щоб лялька швидше заснула, давайте заспіваємо колискову.
Ой, ходила Журавочка
Та й по комишу.
А я свою дитиноньку
Та й заколишу.
А-а-а-а!

16. КОМУ ЩО ПОТРІБНО?
Мета: удосконалювати знання дітей про працю працівників дитячого садочка (вихователя, помічника вихователя, медсестри, кухаря); виховувати повагу до їх праці.
Матеріал: віник, совок, ганчірка, швабра; вата, бинт, шприц, пігулки; каструля, сковорода, черпак; зошит, ручка.
ХІД ГРИ
Дітям пропонується розглянути предмети на столі та на підлозі.
Вихователь пропонує їм підійти і взяти один предмет, назвати його і визначити, кому він потрібен.

17. НАВЧИМО ЛЯЛЬКУ НАКРИВАТИ СТІЛ
Мета: навчати дітей форм мовленнєвого етикету (прохання, подяка, вітання); виховувати ввічливість.
Матеріал: торбинка з посудом.
ХІД ГРИ
До групи «заходить засмучена лялька Оленка».
Вих о в а т е л ь. Що лялька Оленка забула зробити? (Привітатися)
Чуєш, Оленко, якщо людина вихована, то вона завжди говорить добрі слова. Але в Оленки сьогодні все не так. Ось послухайте!
Все не так сьогодні, все навкруг не так:
Чомусь цукерка не солодка,
Проміння сонечка холодне.
У чому ж річ? Скажу вам прямо…
Образилась на мене мама.
Піду пробачення попрошу,
Хай знову стане все хорошим.
Вих о в а т е л ь. Діти, яким необхідно бути для того, щоб не ображати маму? (Вихованим, увічливим, чепурним) Давайте допоможемо ляльці помиритися з мамою. Ось у нас є «чарівна торбинка»,
вона розкривається лише тоді, коли ви промовите ввічливе слово.
Послухайте, як я говоритиму: «Доброго дня, торбинко! (Вихователь дістає з торбинки іграшковий посуд. Це спонукає дітей до самостійного вживання слів: «добрий день», «будь ласка», «вибачте
», «дякую».)
Діти пригадують і називають слова, а «торбинка дарує їм посуд».
Діти допомагають ляльці накрити стіл для мами.
Вих о в а т е л ь. Діти, як ви вважаєте, чи пробачить мама Оленку? Ми їй подаруємо торбинку з ввічливими словами.

18. ЩО Я БАЧУ
Мета: підводити дітей до розуміння, що ми бачимо на власні очі; виховувати бережливе ставлення до очей; учити дотримуватись правил гігієни.
Матеріал: дзеркальце для кожної дитини.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям подивитись у дзеркальце.
Вих о в а т е л ь. Кого ви там бачите? Чим ви бачите? Розкажіть про свої очі.
Вихователь пропонує дітям подивитись на шафу з іграшками і розповісти, що вони бачать.
Що ви бачите перед собою? Ліворуч? Праворуч? Як берегти очі від нещасного випадку?

19.ЩО ЗМІНИЛОСЬ?
Мета: розвивати у дітей зорову пам’ять, уважність; виховувати інтерес до гри.
Матеріал: іграшки на столі.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям уважно розглянути предмети на столі, а потім заплющити очі. У цей час вихователь змінює місцями іграшки, якусь іграшку ховає або додає, а діти повинні відгадати,
що змінилось.

20. ЩО ПОГАНО, А ЩО ДОБРЕ
Мета: розвивати вміння дітей визначати: що погано, а що добре для здоров’я; виховувати бажання берегти своє здоров’я.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям послухати деякі ситуації із життя, а діти повинні визначити: це добре чи погано для здоров’я дітей.
Наприклад: щоранку необхідно чистити зуби; гратись на прогулянці палками, камінням, склом; не варто дотримуватись правил гігієни; уранці робити зарядку; не мити вушка тощо.

21. УПІЗНАЙ ЗА ЗВУКОМ
Мета: розвивати фонематичний слух у дітей, підводити до розуміння, що всі звуки, голоси, шуми діти чують вушками; виховувати бажання берегти вуха, дотримуватись правил гігієни.
Матеріал: вода та 2 чашки, папір, 2 ложки, 2 чашки із зерном, барабан.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Діти, Чарівник приготував для вас сюрприз, але його необхідно почути.
Діти заплющують очі, а вихователь за ширмою переливає воду із чашки в чашку, шелестить папером, б’є ложкою по ложці, б’є в барабан, а діти повинні назвати: що це за звуки. Діти також визначають: чим вони чують ці звуки.

22. ТАК ЧИ НІ
Мета: формувати у дітей бажання берегти здоров’я та здоров’я інших дітей; учити розуміти: що можна робити, а що — ні.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує пограти в гру.
Вих о в а т е л ь. Я називатиму ситуації, а ви, якщо так можна робити, то плескаєте в долоні, якщо не можна, то тупочете ногами.
Наприклад: потрібно у вушка засувати сірники, палички, ґудзики; необхідно рівно сидіти за столом; під час їжі не слід розмовляти; не умиватись щоранку; не можна брати гострих предметів до рук; не
можна стрибати з високих гірок; потрібно мити руки після повернення з прогулянки тощо.

23.ОЦІНИ ВЧИНОК
Мета: за допомогою сюжетних картинок розвивати уявлення дітей про добрі та погані вчинки; характеризувати та оцінювати вчинки; виховувати чуйність, доброзичливість.
Матеріал: сюжетні картинки.
ХІД ГРИ
Діти працюють у парах. Кожній парі вихователь пропонує сюжетну картинку. Діти повинні розглянути картинку, описати те, що бачать, та оцінити вчинок. Наприклад: двоє дітей розповідають по черзі: «Хлопчик забрав у дівчинки м’яч, дівчинка плаче. Хлопчик учинив погано, так робити не можна».

24.ОБЕРИ СВІЙ НАСТРІЙ
Мета: учити дітей визначати свій настрій за допомогою «Квітки настрою»; виховувати бажання завжди мати гарний настрій.
Матеріал: «Квітка настрою».
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Пропоную вам показати свій настрій, а допоможе вам у цьому «Квітка настрою». У квітки різнокольорові пелюстки, тому кожна дитина нехай по черзі обирає собі одну пелюстку.
Хто обрав червону пелюстку — у того щасливий настрій, жовту — радісний настрій, оранжеву — ви чимось здивовані, синю — ви на щось образились тощо.

25. ДОПОМОЖЕМО ЛЯЛЬЦІ ЗНАЙТИ ДРУЗІВ
Мета: закріплювати вміння дітей знайомитись, пропонувати дружбу; підводити дітей до розуміння, що мати друзів — це дуже добре, що з друзями гратися весело і завжди поліпшується настрій;
виховувати дружелюбність.
Матеріал: іграшки (лялька, зайчик, ведмедик, білочка).
ХІД ГРИ
До дітей «завітала» лялька Оленка. Вона «дуже засмучена, адже у неї немає друзів». Вона «просить дітей допомогти їй знайти друзів». Для того щоб дружити, спочатку необхідно познайомитись.
Кожна дитина підходить до ляльки і знайомиться: «Мене звуть Богдан, а тебе? Дуже приємно. Давай дружити?» Діти також пропонують ляльці дружити з іграшками (зайчиком, ведмедиком, білочкою тощо).

26. РОЗСМІШИ ТОВАРИША
Мета: учити дітей поліпшувати кепський настрій товариша за допомогою ігор, смішних жестів, міміки; виховувати дружелюбність і бажання дружити з усіма.
Матеріал: сумна лялька.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Лялька Наталка плаче, в неї сумний настрій. Як її розвеселити? (Діти пропонують різні ігри та іграшки.) Вихователь пропонує дітям розсмішити ляльку за допомогою смішних жестів, міміки.

27. НАЗВИ: У КОГО ЯКИЙ НАСТРІЙ
Мета: удосконалювати вміння дітей визначати настрій за допомогою різних картинок з обличчям дітей; розвивати пам’ять, уважність.
Матеріал: картинки з обличчями дітей різного настрою.
ХІД ГРИ
Вихователь пропонує дітям обрати картинку і назвати настрій намальованої дитини і розповісти, чому саме так вирішили.
Вих о в а т е л ь. У дівчинки веселий настрій, адже вона посміхається; хлопчик злий, невеселий, тому що в нього злі очі, брови.
Діти знаками показують: згодні вони з цим визначенням чи ні.

28. ЖИВЕ — НЕЖИВЕ
Мета: учити дітей розпізнавати, які предмети належать до живої природи, а які — до неживої; розвивати пам’ять, уважність, логічне мислення.
Матеріал: предметні картинки.
ХІД ГРИ
Вихователь показує предметні картинки, а діти називають, що на них зображено. Якщо цей предмет належить до живої природи, то діти стоять на місці, якщо до неживої природи — присідають.
Діти можуть витягати зі скрині предметні картинки по черзі.

29. ЩО ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНЕ
Мета: закріплювати знання дітей про предмети гігієни та їх призначення; виховувати бажання дотримуватись правил гігієни.
Матеріал: торбинка з милом, рушником, зубною пастою, зубною щіткою, дзеркальцем, гребінцем, носовою хусткою, мочалкою.
ХІД ГРИ
Вихователь повідомляє, що дорогою до дитячого садка знайшла торбинку.
Вих о в а т е л ь. Вам цікаво, що в ній? Мені також. (Пропонує дітям по черзі витягнути з торбинки предмети, назвати їх та їхнє призначення.)
Це зубна щітка. Вона потрібна для того, щоб чистити зуби.

30. ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ БУДИНОЧОК
Мета: закріплювати знання дітей про предмети гігієни та їхнє призначення; виховувати бажання дотримуватись правил гігієни.
Матеріал: будиночок, у якому міститься мило, рушник, зубна паста, зубна щітка, дзеркальце, гребінець, носова хустка, мочалка.
ХІД ГРИ
Діти подорожують до Валеологічної країни, зупиняються перед будинком.
Вих о в а т е л ь. Хто мешкає в будиночку? Для того що дізнатися, хто там мешкає, необхідно постукати і запитати: «Хто в будиночку мешкає?»
Діти по черзі питають, а вихователь дістає предмети з будиночка. Діти повинні назвати їх та їхнє призначення.

31. ЩО ЗАЙВЕ (розмір предметів)
Мета: учити дітей визначати зайвий предмет за розміром; розвивати логічне мислення, уважність.
Матеріал: предмети різного розміру (великі круги, квадрати, маленький трикутник); маленькі метелики, квіточки та велика ялинка.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Ведмедик Мишко засмучений, адже він ніяк не може визначити зайвий предмет. Давайте йому допоможемо!
Діти на наборному полотні розглядають предмети і визначають, що зайве і чому.

32.МАЛЕНЬКІ ПОЖЕЖНИКИ
Мета: закріплювати знання дітей про працю пожежників; виховувати бажання дотримуватись правил безпеки.
Матеріал: 2 машинки на довгих мотузках, на кінці яких прив’язана палиця.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. Троє поросят залишилися вдома самі, гралися сірниками і вчинили пожежу. Як їм допомогти? (Викликати пожежну охорону.) Що роблять пожежники? Чим швидше приїде пожежна машина, тим швидше пожежники погасять вогонь. І ми з вами будемо маленькими пожежниками. Ось ваші пожежні машини.
Хто швидше приїде, той першим погасить вогонь. До машин викликаються по 2 дитини. Їм необхідно швидко намотати мотузку на палицю — хто швидше намотає, той виграє.
Діти удають, що викликають пожежників по телефону, а за командою «1, 2, 3 — почали!» — гравці починають грати.

33. СВІТЛОФОР МОРГАЙЧИК
Мета: закріплювати з дітьми сигнали світлофора та їх значення; розвивати уважність; уміння швидко реагувати на сигнали світлофора.
Матеріал: світлофор, кермо для кожної дитини.
ХІД ГРИ
Вих о в а т е л ь. До нас завітав наш друг світлофор Моргайчик. Нагадайте: які сигнали він має? Що означають його кольори? Світлофор бажає пограти з вами. Ви будете маленькими шоферами, у кож-
ного з вас — кермо. На червоний колір світлофора ви зупиняєтесь, на жовтий — готуєтесь до їзди, на зелений — можете їхати. Хто порушить правила, той потрапляє в аварію і залишає гру.
Категорія: Ігрова діяльність | Додав: Мишель
Переглядів: 76488 | Завантажень: 269 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 4.4/10
Всього коментарів: 2
2 Василь Одінцов  
0
Я читаю дитячкі казки тут http://ditku.com.ua/

1 наташа  
0
ЦІКАВІ ІГРИ ТРЕБА СРОБУВАТИ ПОГРАТИ З ДІТКАМИ

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz