Реєстрація.    Створить PS Вівторок, 17.10.2017, 13:23

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти занять [1]
Дослідницька діяльність [1]
Мовленнєвий розвиток [4]
Пізнавальний розвиток [13]
Художньо-естетичний розвиток [2]
Ігрова діяльність [8]
Методичний кабінет [20]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Методична скринька » Художньо-естетичний розвиток

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2
Сторінки:

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Методичні вказівки. Конструювання в дитячому садку. СЕРЕДНЯ ГРУПА У цій групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»: Під час роботи з папером — ознайомити дітей з новим видом матеріалу (папером), з його властивостями й особливостями; — учити робити іграшки, згинаючи аркуш паперу квадратної і прямокутної фор¬ми навпіл, суміщаючи сторони й кути, чітко прогладжуючи згини; — вчити акуратно наклеювати додаткові деталі. Під час роботи з природним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом — природним, показати його багаті можливості й доцільність використання в різних виробах; — учити виготовляти саморобки з природного матеріалу, використовуючи для з'єднання частин і деталей пластилін. Під час роботи з викидним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом (викидним), учити створювати виразні образи, поєднуючи між собою різні матеріали. Розглянемо перелік іграшок-саморобок, які можна виготовити з дітьми, викону¬ючи програмні завдання.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 28068 | Завантажень: 217 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Конструювання в дитячому садку. СТАРША ГРУПА

У цін групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»:
- Під час роботи з папером
— закріпити вміння дітей робити іграшку складанням аркуша паперу навпіл;
— учити робити об'ємні іграшки складанням прямокутного або квадратного ар¬
куша паперу вчетверо в одному напрямі;
— складанням учетверо в двох напрямах;
— діленням квадрата по діагоналі;
— вчити робити іграшки за готовою викрійкою;
— складанням аркуша паперу в різних напрямах.
Під час роботи з природним матеріалом
— вчити засвоювати властивості природного матеріалу і способи Його обробки,
знаходити в ньому подібність з предметами навколишньої дійсності;
— вчити робити об'ємні Іграшки, кріпити частини й деталі виробів клеєм, палич-
ками-стержнямн, нитками або дротом. Створювати композиції.
Під час роботи з викидним матеріалом
— ознайомити дітей з новим матеріалом, учити засвоювати його властивості та
використовувати відповідно до задуманої конструкції;
— вчити конструювати іграшки з готових форм, розвивати технічні навички І
вміння під час роботи з даним матеріалом.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 33999 | Завантажень: 204 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (4)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz