Реєстрація.    Створить PS Субота, 18.05.2024, 19:53

Меню сайту
Категорії розділу
Працюємо за програмою «Я у Світі» [35]
Методична скринька [49]
Творча лабораторія [18]
Наочні посібники [7]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 109
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 »

Конструювання в дитячому садку. СТАРША ГРУПА

У цін групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»:
- Під час роботи з папером
— закріпити вміння дітей робити іграшку складанням аркуша паперу навпіл;
— учити робити об'ємні іграшки складанням прямокутного або квадратного ар¬
куша паперу вчетверо в одному напрямі;
— складанням учетверо в двох напрямах;
— діленням квадрата по діагоналі;
— вчити робити іграшки за готовою викрійкою;
— складанням аркуша паперу в різних напрямах.
Під час роботи з природним матеріалом
— вчити засвоювати властивості природного матеріалу і способи Його обробки,
знаходити в ньому подібність з предметами навколишньої дійсності;
— вчити робити об'ємні Іграшки, кріпити частини й деталі виробів клеєм, палич-
ками-стержнямн, нитками або дротом. Створювати композиції.
Під час роботи з викидним матеріалом
— ознайомити дітей з новим матеріалом, учити засвоювати його властивості та
використовувати відповідно до задуманої конструкції;
— вчити конструювати іграшки з готових форм, розвивати технічні навички І
вміння під час роботи з даним матеріалом.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 50530 | Завантажень: 215 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (4)

Cучасні підходи до планування освітньої роботи з дітьми за базовою програмою розвитку дітей""Я у Світі"
Матеріал наданий у вигляді Презентації.
1. Планування за сферами з урахуванням ліній розвитку.
2.Графічне планування освітньої роботи з дітьми за лініями розвитку.
3. Графічне планування освітньої роботи з дітьми за видами діяльності
4. Графічне планування освітньої роботи з дітьми за режимними моментами та лініями розвитку.
5. Орієнтовний розклад за сферами життєдіяльності
6. Орієнтовний розклад за лініями розвитку
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 4060 | Завантажень: 439 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (5)

Орієнтовне планування дидактичних ігор за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Молодший вік
Ігрова діяльність | Переглядів: 8348 | Завантажень: 273 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (14)

ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА

Психолого-педагогічні дослідження вітчизняних вчених (Артемова Л. В., Бойченко Н. О., Григорепко Г. І., Щербакова К. Й. та ін.) свідчать про формування важливих новоутворень у грі - провідній дитячій діяльності. Тому не випадково грамотне педагогічне керівництво ігровою діяльністю є однією з умов повноцінного розвитку дошкільника. Реалізація цієї умови потребує і правильної організації предметно-ігрового середовища, за допомогою якого педагог створює для дитини зону найближчого психічного розвитку.
Предметно-ігрове середовище буде розвивальним за умов, якщо воно розширює, поглиблює уявленим дошкільників про особливості людською житла та найважливіші для людського буття споруди соціального призначення і транспорт. Удосконалення вміння дитини використовувати за призначенням предмети та знаряддя, вправляє в умінні самостійно визначати ігровий сюжет, робити його змістовним, розподіляти ігрові ролі, дотримуватися правил рольової поведінки, налагоджувати ігрову взаємодію, використовувати й розподіляти іграшки та ігрові атрибути, реалізовувати ігровий задум, перетворювати ігровий простір; орієнтує в творах мистецтва (образотворчого, музичного, театрального, літературного), допомагає опанувати мову цих видів мистецтва, передавати художній образ різними мистецькими засобами, стимулювати до творчості.
У створенні розвивального предметно-ігрового середовища важливу роль відіграє характер розміщення ігрового обладнання в приміщенні, яке повнимо забезпечити дитині вільний доступ до ігор та іграшок.
Потрібно також уникати тих ігрових матеріалів, які вносять у сюжетно-рольові ігри штампи, одноманітність, перешкоджають прояву самостійної ігрової творчості дитини. До таких небажаних стереотипів слід віднести традиційні ігрові куточки для сюжетних ігор із незмінними темами і сюжетами ("Лікарня", "Пошта", "Пароплав", "Магазин" тощо).
Предметно-ігрове середовище передбачає: підбір і розміщення іграшок (деталізованих та умовних), ігрових модулів, макетів, предметів-замісників, різних атрибутів з урахуванням особливостей розвитку ігрової діяльності в різні вікові періоди дошкільного дитинства та формування у дітей тих чи інших дій з цими ігровими матеріалами.
Дамо характеристику елементів предметно-ігрового середовища.
Ігрова діяльність | Переглядів: 4638 | Завантажень: 53 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Дидактический материал(игры,считалки,физкультминутки),которые можно использовать на прогулке.
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 6268 | Завантажень: 122 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (0)

Картотека "Развитие движений на прогулке" для 2 младшей группы
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 17940 | Завантажень: 120 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (1)

Картотека "Развитие движений на прогулке" Для средней группы
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 39132 | Завантажень: 106 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (9)

Картотека прогулок "Мои осенние прогулки"
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 9440 | Завантажень: 162 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (1)

Картотека прогулок "Мои весенние прогулки"
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 7912 | Завантажень: 154 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (0)

Картотека прогулок"Мои зимние прогулки"
Пізнавальний розвиток | Переглядів: 10288 | Завантажень: 143 | Додав: Мишель | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (1)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz