Реєстрація.    Створить PS Вівторок, 16.04.2024, 15:06

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти занять [1]
Дослідницька діяльність [1]
Мовленнєвий розвиток [4]
Пізнавальний розвиток [13]
Художньо-естетичний розвиток [2]
Ігрова діяльність [8]
Методичний кабінет [20]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Методична скринька » Художньо-естетичний розвиток

Конструювання в дитячому садку. СТАРША ГРУПА
27.01.2011, 20:46
Конструювання в дитячому садку. СТАРША ГРУПА

У цій групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»:
- Під час роботи з папером
— закріпити вміння дітей робити іграшку складанням аркуша паперу навпіл;
— учити робити об'ємні іграшки складанням прямокутного або квадратного аркуша паперу вчетверо в одному напрямі;
— складанням учетверо в двох напрямах;
— діленням квадрата по діагоналі;
— вчити робити іграшки за готовою викрійкою;
— складанням аркуша паперу в різних напрямах.
Під час роботи з природним матеріалом
— вчити засвоювати властивості природного матеріалу і способи Його обробки,
знаходити в ньому подібність з предметами навколишньої дійсності;
— вчити робити об'ємні Іграшки, кріпити частини й деталі виробів клеєм, палич-
ками-стержнямн, нитками або дротом. Створювати композиції.
Під час роботи з викидним матеріалом
— ознайомити дітей з новим матеріалом, учити засвоювати його властивості та
використовувати відповідно до задуманої конструкції;
— вчити конструювати іграшки з готових форм, розвивати технічні навички І
вміння під час роботи з даним матеріалом.
Наводимо орієнтовну тематику занять,
«Альбом» (аркуш 14). Скласти один аркуш цупкого кольорового паперу і 7—8 аркушів білого паперу (ЛхЗб см) навпіл, суміщаючи сторони і кути, добре прогладжуючи згини. Пробити діроколом отвори й закріпити альбом тасьмою (25— 35 см). Прикрасити альбом аплікацією, самостійно вирізуючи потрібні деталі.
«Ширма* (аркуш 15). Скласти прямокутний аркуш паперу (10X30 см) учетверо (навпіл і кожну половину ше раз навпіл, відгинаючи І прикладаючи кран до середини). Прикрасити ширму аплікацією, самостійно вирізуючи деталі для прикраси.
«Лічилка» (аркуш 15), Скласти прямокутний аркуш паперу (10X30 см) учетверо
(навпіл і кожну сторону ще раз навпіл, відгинаючи і прикладаючи край до середи
ни на зовнішню сторону). Самостійно вирізувати й наклеювати на кожну частину
виробу різну кількість предметів або геометричних форм у межах п'яти. , -
«Коробочка» (аркуш 16). Розділити квадратний аркуш кольорового паперу (20x20 см) учетверо в двох напрямах (скласти навпіл, кожну сторону ще раз навпіл, повернути аркуш так, щоб лінії згину йшли зверху вниз і знову скласти навпіл і кожну сторону ще раз навпіл). Надрізати обидва крайні квадрати з двох протилежних сторін до першої лінії згину, сховавши їх у середину, і наклеїти на них два середніх квадрати. Прикрасити коробку аплікацією, самостійно вирізуючи деталі прикрас.
«Підвісна кишенька» (аркуш 17). Скласти квадратний аркуш паперу (20x20 см) учетверо в двох напрямах, зробити надріз з однією сторони, посередині до першої лінії згину, а з другої — посередині до другої лінії згину, одержані квадрати склеїти між собою. З зворотньої сторони аркуша склеїти між собою середні квадрати, а крайні розділити по діагоналі (з кутка на куток, посередині) й відігнути всередину або зовсім відрізати. Прикрасити виріб аплікацією на свій смак.
«Скринька» (аркуш 1*1. Скласти квадратний аркуш паперу вчетверо в двох напрямах.. Надрізати всі квадрати з двох протилежних сторін до першої лінії згину І, тримаючи аркуш надрізами вгору і вниз, зрізати верхній і нижній праві квадрати. Склеїти між собою крайні надрізані квадрати, на них наклеїти середній квадрат і аналогічно зробити з другої сторони.
/ «Колиска» (аркуш 19). Квадратний аркуш паперу (20X20 см) скласти учетверо
в двох напрямах, зрізати з однієї сторони чотири квадратики. Зробити по два надрізи з двох коротких протилежних сторін до першої лінії згину. Куточками склеїти крайні кнадратмки, на них наклеїти середній квадрат і аналогічно зробити зі зворотного боку. Наклеїти бічні стінки з обох вузьких сторін. Прикрасити аплікацією.
4 «Качка» (аркуш 20). Підібрати для голови великий круглий лісовий горіх і великий видовжений жолудь (або шишку) для тулуба, зробити в них отвори, залити клеєм, потім з'єднати голову з тулубом і шиєю дерев'яним стержнем, загостреним з обох кінців. Зробити лапки з гілочок — вставити один загострений кінець в проколотий отвір шишки, а другий — у половинку каштана (або жолудя). Дзьоб зробити з гарбузового насіння, вставивши його в зроблені ножем отвори. Хвостик і крила виготовити з пір'я або листя.
«Кошнк-кашло» (аркуш 2!). Скласти квадратний аркуш кольорового паперу (20X20 см) учетверо в двох напрямах, зробити з кожної сторони по одному надрізу посередині, до першого згину. Склеїти середні квадрати між собою з кожної сторони. Підклеїти ручку до кошика. Прикрасити аплікацією.
«Телевізор» (аркуш 22). Розділити квадратний аркуш паперу (20X20 см). учетверо в двох напрямах, зрізати чотири квадрати з однієї сторони, зробити по два надрізи з двох коротких протилежних сторін. Склеїти між собою надрізані крайні квадрати, на них наклеїти середній квадрат. Так само зробити зі зворотного боку. Одержану прямокутну коробку наклеїти на основу, зроблену таким чином: у прямокутного аркуша цупкого паперу (6X8 см) відігнути на око смужку й розділити ар-

куш на чотири частини. Наклеїти відігнуту смужку на протилежний край аркуша. Прикрасити аплікацією.
«Вагончик» (аркуш 22). Зробити прямокутну коробку так само, як і для телеві-] зора. Перевернути її отвором униз. Наклеїти додаткові деталі,
«Візочок» (аркуш 22). Зробити прямокутну коробку, поставити її отвором угору.] Наклеїти додаткові деталі, прикрасити аплікацією.
«Акваріум» (аркуш 22). Зробити прямокутну коробку з блакитного паперу. Обклеїти ребра коробки будь-яким кольоровим папером. Вирізати й наклеїти водорості] і рибок.
«Ялинкові гірлянди» (аркуш 23) Скласти смужку кольорового паперу (6x24 см) учетверо в одному напрямі, розрізати по лінії згину, щоб вийшло чотири квадрати. Скласти всі квадрати по діагоналі, розпрямити. Розкласти їх на однаковій відстані один від одного, прокласти товсту нитку по лініях зічну. Промастити клеєм одну половинку прапорця (нижній трикутник), а другу половинку (верхній трикутник) накласти на неї. Склеїти так кожний прапорець,
«Санчата» (аркуш 24), Зробити надрізи по всіх ^ямих лініях. Відігнути по пунктирах (відривних) лініях дві довгі смужки (полози) і коротку смужку. Окремо вирізати борти і обклеїти ними санчата з трьох сторін Прикрасити аплікацією.
«Піонерський намет» (аркуш 25). Скласти квадратний аркуш паперу (20x20 см) по діагоналі в двох напрямах. Надрізати одну лінію згину до центра. Наклеїти один з одержаних трикутників на другий. На одній із сторін намету вирізати двері, а на інших наклеїти вікна. Прикрасити коробку аплікації» (вирізати й наклеїти прапорець і т. ін.).
«Кошик» (аркуш 25). До конструкції, зробленої так само, як намет, приклеїти смужку кольорового паперу (2X30 см). Прикрасити кзітами, які вирізані складанням квадратного аркуша паперу на кілька частин.
«Млинок» (аркуш 26). Скласти квадратний аркуш паперу (20x20 см) по діагоналі (кут до кута) в двох напрямах Зробити надрізи по всіх лініях згину, не доходячи І—2 см до центра. Прикласти кожний другий к\т до середини Й насадити на цвях. Прибити (під час прогулянки) цвях до дерев'яної палички.
«Конячки» (аркуш 27). Підібрати для голови видовжений жолудь і шишку для тулуба, зробити в них отвори для шиї і з'єднати їх дерев'яним стержнем (сосновою гілочкою з голками з однією сторони). Підібрати гілки для ніг і закріпити їх з однієї сторони в отвори шишками, з другої —мисочки жолудів. Зробити хвіст з основної гілки. Вушка (соняшникове насінин) вставити в отворе, зроблені ножем.
Можна зробити конячок із каштанів, Частини кріплчться також дерев'яними стержнями. Тулуб робиться із двох каштанів, з'єднаних дров'яним стержнем. Решта деталей конструюється аналогічно конячці із шишок.
«Колобок» (аркуш 28). Тримаючи кубик поролону (5X5 см) в лівій руці і весь час повертаючи його, зрізати кути: спочатку великі, а потім дрібні (доти, поки кубик не набуде круглої форми). Наклеїти додаткові деталі :■ тканини, дерматину. Зав'язати хусточку з тканини або вирізати з тонкого пороло.іу шапочку (круг і маленькі кульки) і наклеїти на колобок.
«Зайчик» (аркуш 29). Із цілої сірникової коробки висунути ящичок І на нього насадити кришку другої коробки. Закріпити коробки між собою, наклеївши 2—3 смужки тонкого паперу на місцях стикування коробок. Обклеїти вузькі сторони конструкції вузькими смужками, широкою довгою смужкою обклеїти довгу сторону навкруги всього склеєного виробу. Наклеїти додаткові деталі, вирізані вихователем раніше. Решта звірят робляться так само, як зайчик, тільки по-різному :як показано на таблиці) наклеюються додаткові деталі. Прикрасити поробку аплікацією (одягнути краватку, зав'язати бантик тощо).
«Гараж» (аркуш ЗО). Скласти квадратний аркуш паперу (20X20 см) учетверо в двох напрямах. Надрізати всі квадрати з двох протилежних сторін до першої лінії згину. З однієї сторони середні квадрати склеїти і половинку одного квадрата наклеїти на половнику другого крайнього квадрата. З другої сторони склеїти тільки середні квадрати, скласти склеєний квадрат по діагоналі й відігнути утворений козирок угору, а на крайні квадрата (ворота) зробити засув, наклеїти смужки в горизонтальному І вертикальному напрямах, як показано т аркуші. У кінці наклеїти дах (прямокутний аркуш паперу 12X21 см) і вікна.
«Стріла» (аркуш 31). Прямокутний аркуш паперу (15X20 см) скласти навпіл уздовж, розпрямити. Верхні кути опустити вниз до лінії згину так, щоб вони зустрілись, а сторони ляглн на лінію згнну. Одержані біг,і лінії згину прикласти до середини, потім знову одержані бічні лінії згнну прикластч до середини, відігнути по лінії згину на зворотний бік. Самостійно прикрасити аплікацією.
«Склянка» (аркуш 32). Квадратний аркуш паперу (20x20 см) скласти по діагоналі, протилежні кути прикласти до середини протилежних сторін. Верхній кут (подвійний) роз'єднати і опустити на зовнішні сторони вниз. Прикрасити аплікацією — наклеїти візерунки геометричних форм або рослинних елементів.
«Човник» (аркуш 33). Скласти прямокутний аркуш кольорового паперу (20X30 см) навпіл і, не розгортаючи, ще раз навпіл (у вертикальному напрямі), розпрямити. Потім обидва верхніх кути опустити вниз, щоб вони зустрілися, а сторони лягли на лінію згину. Одержану знизу смужку відігнути вгору, а кути заправити. Повернути на зворотний бік і знову смужку відігнути вгору і заправити кути. У трикутника, який утворився, нижні кути прикласти один до одного (щоб вийшов квадрат). Відігнути нижній кут угору, повернути виріб на зворотний бік і знову відігнути нижній кут угогу. З одержаного трикутника з'єднати один з одним нижні кути. Потім два верхніх кути розвести в сторони. Прикрасити виріб аплікацією— наклеїти вітрило і т. д.
«Двотрубний пароплав» (аркуш 34). Скласти квадратний аркуш паперу (20Х Х20 см) навпіл, розгорнути, покласти аркуш так. щоб ліня «лл— *.,,„(> згори донизу і знову скласти аркуш навпіл і розгорнути. Кожний

Повернути на зворотний бік, прикласти знову всі кути до центра і ще раз поверну-гн на зворотний бік, прикласти знову всі кути до центра І ще раз повернути на зворотний бік. Розпрямити два протилежні квадрати, перетворити їх у труби, а квадра-ги, які залишилися, скласти по діагоналі і зробити з них ніс і корму. Прикрасити по-робку аплікацією.
«Будьонівка» (аркуш 33). Прямокутний аркуш паперу (20x20 см) розділити нав-ііл, не розгортаючи його, ще раз навпіл, розправити. Обидва верхні кути опустити іннз, щоб вони зустрілись, а сторони лягли на лінію згину. Одержану смужку віді--нути вгору і заправити кути. Нижні кути одержаного трикутника прикласти один до здного (щоб вийшов квадрат). Відігнути нижній кут угору, повернути виріб на зворотний бік і знову відігнути нижній кут угору. Наклеїти зірку.
«Кубкки-вкладншІ» (аркуш 35). Скласгн квадратний аркуш паперу (діти роблять іубики з різного розміру квадратних аркушів: 20x20 см, 19Х19 см, 18Х18 см, 17x17 см) учетверо в двох напрямах. Зрізати з однієї сторони чотири квадрати, з іругої — три квадрати. Зробити по два надрізи з двох протилежних сторін до першої іінії згину. Крайні надрізані квадрати склеїти між собою, а середній покласти на них іверху. Аналогічно зробити з другої сторони. Прикрасити виріб аплікацією — візерунками з рослинних елементів або геометричних фори.
«Стіл» (аркуш 36). Скласти квадратний аркуш паперу учетверо а двох напрямах. Зідрізати з однієї сторони чотири квадрати, з другої — три квадрати. Надрізати з кожної сторони правий крайній квадрат до першої лінії згину. Потім кожний надрі-іаний квадрат змастити клеєм, заправити всередину і наклеїти на середній квадрат. З одержаної коробки квадратної форми намастити клеєм верх І наклеїти на нього сартон (кришку стола) квадратної, прямокутної або овальної форми.
«Стілець» (аркуш 36). Робиться так само, як коробка для столу. Потім відріза-іу смужку з чотирьох квадратів склеїти навпіл і приклеїти на одну із сторін коробки. Прикрасити аплікацією.
«Крісло» (аркуш 36). Квадратну коробку зробити з аркуша паперу (18x18 см) обклеїти з трьох сторін смужкою, утвореною з трьох квадратиків.
«Вантажна автомашина» (аркуш 37). Розкриту сірникову коробку короткою гран-но вставити всередину другої розкритої коробки впоперек. На нижню коробку наді-ги з однієї сторони половинку кришки, а з другої — цілу кришку і на неї наклеїти це цілу розкриту коробку, Закріпити конструкцію смужками тонкого паперу на сти-<ах коробок. Покласти машину боком на смужку кольорового паперу (5X8 см), об-<леїти і вирізати по контуру. Так само обклеїти другу сторону машини. Потім довгою :мужкою (3.5X18 см) обклеїти машину, починаючи від задньої стінки кузова. При-<леїти колеса з цупкого паперу (діаметром 2,5 см). вікно.
«Молоковоз» (аркуш 37). «Фургон» (аркуш 37). Робляться аналогічно до вантажної автомашини, тільки по-різному оформляються. Фургон — це зігнутий і приклеє-іий до боків кузова прямокутний аркуш цупкого паперу; цистерна у молоковоза — іупкий папір, згорнутий у циліндр і приклеєний на кузов зверху.
«Письмовий стіл» (аркуш 38). Склеїти дві стопочки сірникових коробок по чо-гирн штуки, накладаючи їх одну на одну широкою площиною. Обклеїти папером під <олір дерева. Приклеїти кришку стола (картон 12X6 см).
«Ліжко» (аркуш 38). Склеїти між собою три коробки, прикладаючи їх вузькою швгою гранню. Обклеїти папером, приклеїти спинки (картон 13X5 см).
«Софа» (аркуш 38) Склеїти між собою три коробки вузькою довгою гранню, обклеїти папером. Приклеїти спинку (картон 22X5 см) з трьох сторін.
«Крісло» (аркуш 38). Склеїти між собою дві сірникові коробки вузькою довгою ■ранню, обклеїти папером. Приклеїти спинку (картон 17X7 см) з трьох сторін.
■Трюмо» (аркуш 38). Склеїти дві пари сірникових коробок широкими площинами, ютім склеїти між собою вузькими довгими гранями. Наклеїти з картону «дзеркало» бічні стінки. Обклеїти поверхню столика трюмо І лицьовий бік висувних ящиків папером «під дерево»,
«Намисто» (аркуш 39) Нанизати жолуді і ягоди горобини на нитку, чергуючи їх за бажанням (жолуді діти проколюють самі).
«Підвіски» (аркуш 39). Протягнути один кінець нитки через готовий отвір мисочки жолудя ізсередини, приклеїти кінець нитки до стінки кришки, а потім приклеїти іо кришки жолудь або шишку. На другому кінці нитки закріпити так само жолудь або шишку, Зав'язати посередині нитки бантик,
«Цуценя» (аркуш 40). Підібрати круглий каштан для голови, а видовжений каш-ган або шишку —для тулуба. Зробити в них отвори для шиї і з'єднати їх дерев'яним :тержнем Закріпити лапки — вставити дерев'яні стержні загостреними кінцями в от-юри шишки (або каштана), Другий кінець стержнів (незагостреііиіі) вставити в половинки каштанів. Хвіст зробити із соснової пухнастої гілки, вуха — із шкурки каш-ганів, писочок із мисочки жолудя або з маленького плоского каштана (закріпити його дерев'яним стержнем).
«Соіа» (аркуш 41). Підібрати велику розкриту ялинову шишку. Прикріпити її до гілки дерев'яним стержнем; вставити один загострений кінець в отвіп гілки, а другий— в отвір шншкн. Зробити вушка із лусочок ялинової шишки або з листочків, очі — з береста і мисочок жолудя. Наклеїти лапки з листочків, по три «кігтики* на гілку зліва і справа під тулубом. Крила зробити з пір'я пташок або з листя.
«Лілька» (аркуш 42). Зібрати траву в снопик, міцно перев"язати його грубою ниткою, а посередині перегнути навпіл, Вставити піл вигин усередину з двох боків іучки трави (руки), перетягнути нитками. Потім вставити маківку (голівку) на довгому стеблі І міцно ниткою перев'язати талію. Рівно підстригти спідничку знизу. Наклеїти додаткові деталі.
«Кумедний чоловічок» (аркуш 43) Підібрати для голови круглий каштан або лі-говнй горіх і видовжений каштан для тулуба, зробити в них шилом отвори для шиї і з'єднати дерев'яним стержнем. Підібрати гілочки для рук і ніг (відповідно до задуманого образу) і закріпити їх, вставляючи загостреним кінцем у зроблені шилом от-

..«і деталі, використовуючи летючки клена, квіти будяка, куку-
«Зайчик» (аркуш 44). Підібрати маленький круглий жолудь для голови і великий видовженні"!—для тулуба, зробити в них отвори для шнї, ніг і хвоста шилом, ножем зробити надрізи для кріплення вух. Зробити лапки з гілочок, вставити їх загостреним кінцем у заготовлені отвори тулуба. На задні лапки одягти черевички з половинок маленьких каштанів. Зробити вушка з летючок клена, вставити їх в от-норн. зроблені ножем. Вуса наклеїти з тонких маленьких летючок клена, очі — з береста і ягід горобини, хвіст — з маленького лісового горіха.
«Жирафа» (аркуш 44). Підібрати невеликий круглий каштан для голови і два великих—для тулуба. З'єднати обидва каштани, підібраних для тулуба, дерев'яним стержнем, Зробити отвори для шнї, ніг і хвоста. З'єднати голову з тулубом дерев'яним стержнем. Закріпити ноги, вставивши дерев'яні стержні загостреним кінцем у тулуб (каштани). Другий кінець стержнів (иезагострений) вставити в половинки маленьких каштанів. Закріпити додаткові деталі. Вуха (гарбузове насіння) вставити у зроблені ножем отвори, мордочку зробити з мисочок жолудя, ріжки — з паличок і ягід горобини.
«Білка» (аркуш 44). Підібрати овальний каштан для голови і два круглих каштани (великий і трохи менший) для тулуба. Зробити в них отвори і з'єднати між собою, як показано на таблиці. Зробити шилом отвори для лап і хвоста і закріпити передні лапи з гілочок бузку, задні —з половинок каштанів, хвіст —з вигнутої ялинової шишки. Проколоти ножем отвори для вух і вставити в них летючки клена з наклеєними кісточками з ягід горобини. Наклеїти очі з бересту, яблучних насінин.
У роботі з дітьми старшої групи вихователь досить часто використовує поетапний показ виготовлення виробів, пояснення послідовності їх виконання, вивчення готового зразка, запитання до дітей іі т. ін. Розглянемо орієнтовні конспекти занять з дітьми цієї групи.
■ Качка* (з природного матеріалу)
Програмний зміст. Продовжувати вчити дітей робити об'ємну іграшку з природного матеріалу, засвоювати властивості природного матеріалу і способи його обробки. Вчити підбирати матеріал відповідно до завдання, кріпити деталі клеєм, дерев'яними штирями. Розвивати творчу ініціативу, кмітливість, окомір, чіткість рухів пальців рук.
Матеріал: жолуді, каштани, шишки, лісовий горіх (з раніше зробленими отворами), пір'я, стержні-палички, насінини яблук, груш, гарбузове насіння.
Хід заняття. Вихователь демонструє ілюстрацію або зразки. Пропонує розглянути і розповісти: «Що це? З якого природного матеріалу зроблено вироби? З чого зроблено голову, тулуб, хвостик, дзьоб, очі? Як г чим скріплено її частини?» Узагальнює й уточню»- відповіді дітей. Показує і пояснює процес з'єднання окремих елементів: «Частини виробу кріпляться між собою стержнями — паличками і клеєм. Намастіть кінець стержня клеєм і вставте в отвір жолудя (тулуба), потім намастіть залишену частину стержня і вставте в отвір земляного горіха (голову). Так само закріпіть конструкцію на підставку (мисочку жолудя). Додаткові деталі зробіть самостійно». Педагог ще раз звертає увагу на Ілюстрацію (або зразок), забирає її і пропонує виконати завдання. У процесі заняття вихователь стежить, щоб діти працювали в необхідному темпі, правильно підбирали матеріал, додержували послідовності в роботі над виробом.
У кінці заняття всі вироби виставляються на стіл, діти аналізують їх, називаючи недоліки А позитивне в роботі. Вихователь створює реальну можливість для усунення помилок в роботі І заохочує ігри дітей із саморобками.
«Колобок» (з поролону).
Програмний зміст. Ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом — поролоном, з його властивостями. Вчити надавати поролонові округлої форми зрізуванням кутів. Розвивати чіткість і координацію рухів пальців рук і енлу натиску під час роботи з ножицями, окомір. Виховувати творчу активність.
Матеріал: по одному кубику поролону (5X5X5 см), клаптики кольорової тканини, тонкого поролону, замші, клейонки.
Хід заняття. Вихователь показує кілька іграшок (сніговика, колобка) і пояснює, що вони зроблені з поролону. Пропонує розглянути іграшки і розповісти про властивості матеріалу, з якого вони зроблені (легкий, м'який, пружинистий). Звертає увагу на колобок і говорить, то сьогодні вонн робитимуть цей виріб. Пояснює І показує послідовність роботи: «Тримаючи кубик поролону в лівій руці, весь час повертаючи його, зріжте кути Спочатку великі, а потім дрібніші Й дрібніші доти, поки кубик не набере круглої форми. Потім самостійно на свій розсуд оформіть і прикрасьте виріб, використовуючи шматочки матеріалу І клей. Не обов'язково робити, як у мене, придумайте шось нове, своє».
Під час заняття вихователь тримає в полі зору всіх дітеіі, стежить, щоб вони тримали ножиці в правій руці і правильно регулювали силу натиску, працювали в потрібному темпі, не смітити, обрізки складали в спеціально призначені для цього ко-робочкн Заохочує прояви творчості в оформленні виробу, самостійність і акуратність у роботі з матеріалом. У кінні заняття діти виставляють вироби на стіл, аналізують їх, відзначають позитивні якості й недоліки в роботі. Вихователь радить подарувати Іграшки малюкам.

Категорія: Художньо-естетичний розвиток | Додав: Мишель
Переглядів: 50433 | Завантажень: 215 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 2.3/7
Всього коментарів: 4
4 марія  
0
Чи можете надіслати мені заняття з конструювання для старшої групи.

3 Юлія  
0
Дуже цікаве планування,надішліть мені будь-ласка також примірник з даного заняття разом з наочністю.Дякую

2 наталья  
0
як можно скачати у вас конструювання для старшої і середньої груп? що для цього потрібно?

1 Ольга  
0
чи можна надіслати мені планування з конструювання для старшої групи. малюнок зразків виконання роботи. Дякую

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz