Реєстрація.    Створить PS Неділя, 05.05.2024, 11:18

Меню сайту
Категорії розділу
Працюємо за програмою «Я у Світі» [35]
Методична скринька [49]
Творча лабораторія [18]
Наочні посібники [7]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 109
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 10 11 »

Примірне планування для старшого дошкільного віку по програмі розвитку дитини «Я у світі»
За лютий
Черкаська модель планування
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 2359 | Завантажень: 199 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (1)

Орієнтовний режим дня дошкільного навчального закладу.
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 3235 | Завантажень: 241 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (0)

Примірне планування для старшого дошкільного віку по програмі розвитку дитини «Я у світі»
За січень
Черкаська модель планування
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 2564 | Завантажень: 195 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (0)

Примірне планування для старшого дошкільного віку по програмі розвитку дитини «Я у світі»
За січень
Черкаська модель планування
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 2363 | Завантажень: 183 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (2)

Примірне планування для старшого дошкільного віку по програмі розвитку дитини «Я у світі»
За січень

Черкаська модель планування
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 4175 | Завантажень: 205 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (7)

Дитина і світ

Навчально-методичний посібник до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі
Плануємо за новою програмою | Переглядів: 5288 | Завантажень: 425 | Додав: Мишель | Дата: 23.01.2011 | Коментарі (13)

ТЕМА: СИГНАЛИ СВІТЛОФОРА

МЕТА: продовжувати закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху, про чотирибічний світлофор, про те, що світлофори керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах; виховувати культуру поведінки дітей на вулицях та дорогах; розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення.

МАТЕРІАЛ: світлофор, ілюстрації.

Конспекти занять | Переглядів: 24605 | Завантажень: 223 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (0)

Мовленневий розвиток дошкольника — складний психолопчний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначаеться мірою сформованоси знань, умінь та навичок дитини i виявлясться в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні ситуації і, звичайно, заняття.
Неможливо уявити належний рівень життевої компетенцп людини без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, дитина засвоює систему знань, суспільно прийняті норми поведінки — основу її життевої компетентности, тобто, як влучно висло-вилася заступник директора інституту проблем виховання АПН України, доктор педагогічних наук Олена Кононко, «оволодіває наукою i мистецтвом жити серед інших». 3 огляду на це проблема розвитку мовлення дитини завжди була однією з центральних у дошкільній освіті. Нині ж провідною метою дошкільної лінгводидактики є вихо¬вання мовної особистості.
Мовленнєвий розвиток | Переглядів: 11426 | Завантажень: 110 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (0)

Мовленнєвий розвиток дошкільника
Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття
Мовленнєвий розвиток | Переглядів: 26634 | Завантажень: 162 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (1)

Методичні вказівки. Конструювання в дитячому садку. СЕРЕДНЯ ГРУПА У цій групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»: Під час роботи з папером — ознайомити дітей з новим видом матеріалу (папером), з його властивостями й особливостями; — учити робити іграшки, згинаючи аркуш паперу квадратної і прямокутної фор¬ми навпіл, суміщаючи сторони й кути, чітко прогладжуючи згини; — вчити акуратно наклеювати додаткові деталі. Під час роботи з природним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом — природним, показати його багаті можливості й доцільність використання в різних виробах; — учити виготовляти саморобки з природного матеріалу, використовуючи для з'єднання частин і деталей пластилін. Під час роботи з викидним матеріалом — ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом (викидним), учити створювати виразні образи, поєднуючи між собою різні матеріали. Розглянемо перелік іграшок-саморобок, які можна виготовити з дітьми, викону¬ючи програмні завдання.
Художньо-естетичний розвиток | Переглядів: 32625 | Завантажень: 224 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz