МЕТА: продовжувати закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху, про чотирибічний світлофор, про те, що світлофори керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах; виховувати культуру поведінки дітей на вулицях та дорогах; розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення.
Мовленневий розвиток дошкольника — складний психолопчний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначаеться мірою сформованоси знань, умінь та навичок дитини i виявлясться в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні ситуації і, звичайно, заняття. Неможливо уявити належний рівень життевої компетенцп людини без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, дитина засвоює систему знань, суспільно прийняті норми поведінки — основу її життевої компетентности, тобто, як влучно висло-вилася заступник директора інституту проблем виховання АПН України, доктор педагогічних наук Олена Кононко, «оволодіває наукою i мистецтвом жити серед інших». 3 огляду на це проблема розвитку мовлення дитини завжди була однією з центральних у дошкільній освіті. Нині ж провідною метою дошкільної лінгводидактики є вихо¬вання мовної особистості.
Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття
Методичні вказівки.Конструювання в дитячому садку.СЕРЕДНЯ ГРУПА
У цій групі перед вихователем ставляться такі завдання з розділу «Конструювання»:
Під час роботи з папером
— ознайомити дітей з новим видом матеріалу (папером), з його властивостями й особливостями;
— учити робити іграшки, згинаючи аркуш паперу квадратної і прямокутної фор¬ми навпіл, суміщаючи сторони й кути, чітко прогладжуючи згини;
— вчити акуратно наклеювати додаткові деталі.
Під час роботи з природним матеріалом
— ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом — природним, показати його багаті можливості й доцільність використання в різних виробах;
— учити виготовляти саморобки з природного матеріалу, використовуючи для з'єднання частин і деталей пластилін.
Під час роботи з викидним матеріалом
— ознайомити дітей з новим конструктивним матеріалом (викидним), учити
створювати виразні образи, поєднуючи між собою різні матеріали.
Розглянемо перелік іграшок-саморобок, які можна виготовити з дітьми, викону¬ючи програмні завдання.
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу! Зробити безкоштовний сайт з uCoz