Річний план роботи ДНЗ Аналіз результатів освітньої та методичної роботи ДНЗ «Умка» с. Гатне за 2009 - 2010 навчальний рік
ДНЗ „Умка” с.Гатне Києво – Святошинського району працює над проблемою впровадження особистісно – орієнтованої моделі освіти та в 2009 – 2010 навчальному році працював над вирішенням таких завдань: 1. Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності педагогів та батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, організації навчально-виховного процесу і розвитку пізнавальної активності дитини. 2. Активізувати взаємодію дітей з природнім довкіллям, продовжувати формувати поняття про природне довкілля як цілісний живий організм, вчити дітей елементам еколого-доцільної поведінки в природі. 3. Залучати батьків до активної участі в заходах, що проводяться в ДНЗ. Всебічно вивчати становище, статут родин та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу у вихованні та навчанні дітей. З метою виконання основних завдань річного плану проводилась різноаспектна за змістом методична робота: • педагогічні ради: організаційна, «Оптимізація рухового режиму у дошкільному навчальному закладі»,підсумкова; • педагогічні години: «Особистісно - орієнтована модель в педагогічній системі», «Основні аспекти впровадження Базової програми «Я у Світі», «Дидактичні ігри впродовж дня», «Робота з батьками по безпеці життєдіяльності дитини», «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників», «Забезпечення рухової активності дітей в умовах ДНЗ», «Театралізована діяльність в ДНЗ»; • консультації для педагогічних працівників: «Планування навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку», «Адаптація новоприбулих дітей до умов життя ДНЗ», «Як створити розвиваюче середовище для дітей дошкільного віку», «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми », «Культура взаємин батьків та педагогічного колективу», «Сім ліній розвитку дошкільника», «Наступність у роботі дошкільного закладу та школи», «Моральне виховання дошкільників», «Безпека життєдіяльності дітей в літній період»; • круглий стіл: «Варіанти планування за Базовою програмою «Я у Світі», «Профілактика дитячої захворюваності »; • консультації для батьків: « Вперше до дитячого садка», «Дитина в сім’ї». • відкриті перегляди занять та режимних процесів. • тематичні перевірки: «Ігрова діяльність дошкільників»,«Застосування рухливих ігор,вправ спортивного характеру в оздоровчій роботі з дітьми», «Робота ДНЗ щодо безпеки життєдіяльності дошкільників»; • свята та розваги: «День знань»,«Осінь золота», «Свято Миколая»,новорічні ранки, «Мамине свято», «Прощавай,садок дитячий», «День захисту дітей». • Конкурси: природоохоронна акція «Допоможи птахам взимку»
Працює ДНЗ в україномовному режимі за чинною програмою « Я у Світі». Використовує «Коментар до Базового компонента дошкільної освіти України». У ДНЗ «Умка» протягом 2009-2010 н.р. функціонувало 3 групи. Наповнюваність груп залишається сталою. Режим перебування дітей не змінився. Всі 3 групи працюють за 12-годинним режим перебування дітей у дошкільному закладі. Усі педагоги систематично працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно діючи семінари, упроваджують перспективний педагогічний досвід з питань оздоровлення вихованців. Педагогічний колектив закладу прикладає багато зусиль для зміцнення здоров’я дітей: впроваджуємо вправи з елементами коригуючої гімнастики, загартовуючі процедури. У ДНЗ значна увага приділялась питанню харчування дітей. Щомісячно аналізується виконання натуральних та грошових норм. Дані аналізу заслуховуються на виробничих нарадах, засіданнях при завідувачу. Проводилась «С» вітамінізація 3-х блюд. Виконання натуральних норм за основними продуктами харчування в середньому становить 77 %. Незважаючи на те, що встановлена вартість харчування не забезпечує 100% виконання натуральних норм, в ДНЗ протягом усього року спостерігається найбільш збалансований підбір продуктів харчування. Постійно здійснювався контроль з питань охорони життя і здоров’я дітей від нещасних випадків. Створена та діє комісія по перевірці обладнання в групах та на майданчиках. Дане питання висвітлюється на батьківських зборах. За період 2009 – 2010 н.р. не було зафіксовано жодного випадку травматизму дітей під час навчально – виховного процесу У 2009 – 2010 н.р. педагогічний колектив ДНЗ почав роботу з пошуку та впровадження нових технологій, форм і методів організації навчально–виховного процесу в світі реалізації базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»; продовжив роботу щодо формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку через розвиток у дитини мовлення, інтелекту і здібностей. Слід відмітити і деякі недоліки у роботі закладу: - актуальною проблемою є реалізація наступності між дитячим садком та школою; - залишається гострою проблема створення особистісного розвивального середовища(усі групи), що передбачає облаштування куточків гарного настрою, психологічного розвантаження, спокою; - низький рівень особистої участі педагогів у проведенні певних заходів; - потребує вдосконалення підхід до проведення дидактичних ігор за рівнями пізнавального розвитку.
Основні завдання на 2009 – 2010 навчальний рік
1. Ефективне впровадження у практику Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
2. Організація ігрової діяльності дітей в дошкільному навчальному закладі.
3. Фомування комунікативно-мовленєвої компетенції дітей дошкільного віку..
Проблема, над якою працює дитячий навчальний заклад: «Особистісно орієнтована модель освіти».
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу! Зробити безкоштовний сайт з uCoz