Реалізація завдань за лініями розвитку. Тема "Їжа. Продукти харчування" - Реалізація завдань за лініями розвитку - Працюємо за програмою «Я у Світі» - Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ! - Сайт вихователів
    Реєстрація.    Створить PS Субота, 03.12.2016, 11:31

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Реалізація завдань за лініями розвитку

Реалізація завдань за лініями розвитку. Тема "Їжа. Продукти харчування"
20.02.2011, 12:26
При скачуванні з сервера матеріал буде у вигляді таблиці. Для цього потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ!
ТЕМА: ЇЖА. ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ.

ДАТА: ТРАВЕНЬ – 2-3 ТИЖДЕНЬ.

СФЕРА «ПРИРОДА»
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити дотримуватись правил догляду за певними частинами тіла та органів, користуватись індивідуальними гігієнічними засобами; орієнтуватись в ознаках хвороби та здоров’я; ознайомити з методикою посіву великого та дрібного насіння овочів, зернових, висаджування розсади.

СОЦІАЛЬНО-
МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Розвивати вміння дотримуватись правил природокористування. Вчити помічати зміни у стані рослин у зв’язку з нестачею світла, води, тепла, поживних речовин.

ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Вчити отримувати задоволення від спілкування з природним довкіллям, від результатів власної праці.
ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Вчити встановлювати зв'язок між змінами температури повітря,станом води, ґрунту, рослин, поведінкою тварин, сільськогосподарською працею людей. Ознайомити з зерновими культурами нашої місцевості. Закріпити навички вимірювання сипких та рідких речовин за допомогою умовної мірки.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Вчити розрізняти основні фази зростання рослин. Закріпити назви і характерні ознаки найпоширеніших свійських тварин, яку користь приносять людям.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Виховувати бажання спостерігати за рослинами, милуватися ними, порівнювати, радіти різним кольорам, формам; вміння виділяти в природному довкіллі красиве, дивне, незвичне, утаємничене, реальне, казкове, чарівне.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Вчити з дозволу дорослих експериментувати з природними об’єктами (овочами, фруктами); робити самостійні відкриття. Виховувати бажання збагачуватись цікавою інформацією, використовувати відомі якості об’єктів в нових умовах, бачити незвичайне в звичайному.

СФЕРА «КУЛЬТУРА»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Розвивати окомір дитини. Вчити користуватись за призначенням кухонними приладдям. Розвивати здатність з допомогою дорослого та самостійно, організовувати спільну роботу з однолітками, налагоджувати взаємини. Розвивати дрібну моторику, практичну умілість.

СОЦІАЛЬНО-
МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Вчити економічно, та раціонально використовувати в своїй діяльності предмети, речі, знаряддя, продукти. Виховувати шанобливе ставлення до творіння душі і рук інших людей, бережливо ставитись до вирощеного, виготовленого, створеного. Розвивати прагнення полегшити рідним і близьким життя, підняти їм настрій.

ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Вчити надавати перевагу певним видам діяльності, відстоювати своє право на власний вибір змісту, матеріалів та знарядь діяльності. Розвивати вміння радіти своїм успіхам, цінувати й об’єктивно висловлюватись з приваду власної старанності, самостійності, умілості. Розвивати бажання, протягом певного часу охоче займатись самостійною продуктивною діяльністю. Вчити орієнтуватись в тому, що вміє робити краще.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Ознайомити дітей з походженням продуктів харчування, їх призначенням. Розвивати розуміння значення кухні, як необхідної частини житла. Виховувати бажання підтримувати в ній порядок, та затишок. Ознайомити з різноманітними видами харчових виробництв. Ознайомити дітей з різними властивостями різноманітних харчових продуктів, з правилами безпечного користування гострими предметами. Розвивати вміння визначати час за допомогою годинника.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Вчити використовувати в мовленні слова «моє», «наше», «чуже». Збагачувати словниковий запас дитини словами для позначення продуктів харчування, кухарського обладнання, часу прийому їжі. Вчити передавати свої враження про предмети, речі. Розширювати поняття «житло». Виховувати вміння вислуховувати інших. Вчити використовувати у своєму мовлені повні і неповні речення, різні частини мовлення, епітети, порівняння, синоніми, антоніми.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити зацікавлено ставитись до предметного середовища, знаходити в ньому знайоме - незнайоме, схоже – відмінне. Розвивати вміння володіти необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у малюнку, ліпленні, аплікаціях.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Розвивати бажання виділяти в предметному довкіллі нове, незвичне, незрозуміле. Виховувати бажання цілеспрямовано проводити обстеження, досліджувати, експериментувати. Розвивати відчуття задоволення від процесу та результатів творіння.

СФЕРА «ЛЮДИ»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити дітей свідомо ставитись до свого здоров’я та здоров’я значущих людей. Сприяти через ігри з однолітками, показувати себе умілими, вправними, спритними, фізично витривалими, сильними, сміливими. Виховувати навички побутової праці – прибирання житла, приготування їжі, сервірування столу (розміщення посуду, використовування серветок, складання їх «трикутником», «дудочкою», «конусом»), прання, прасування, доглядом за одягом, взуттям, білизною.

СОЦІАЛЬНО-
МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Вчити дотримуватись дітей у взаєминах з людьми моральних норм і правил. Виховувати вміння самостійно контролювати себе, орієнтуватись на моральні стандарти. Виховувати етичні еталони поведінки, спільної з іншими діяльності.

ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Вчити дітей виявляти інтерес до людей, їх діяльності, професій, способу життя, взаємин. Спонукати виявляти інтерес, зацікавленість, повагу до смаків та уподобань інших, визнавати свої власні.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Вчити розрізняти права та обов’язки різних членів родини. Виховувати любов до сімейних традицій. Ознайомити з національними традиціями, стравами. Ознайомлювати з історією походження продуктів. Вчити вимірювати масу, об’єм продуктів, час.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Вчити дітей розповідати про свою сім’ю, уподобання в їжі її членів, використовувати прості і складні речення, пряме та непряме мовлення. Вчити вітатись, звертатись з проханнями до людей, висловлювати їх чітко й голосно. Закріплювати правила поведінки за столом.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити естетично ставитись до людського довкілля. Розвивати вміння сприймати красу і естетичний вигляд людей, відповідність одягу до професії. Розвивати пізнавальний інтерес, ініціювати вибір сюжету про побутові враження.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Формувати вміння робити рідних та близьких предметом цілеспрямованого спостереження, зосереджуватись на них протягом певного часу, відкривати завдяки цьому нове, невідоме раніше. Розширювати свої уявлення про них; виступати у стосунках з дорослими та однолітками дослідником.

СФЕРА «Я САМ»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити дітей опікуватись станом свого здоров’я, дотримуватись здорового способу життя, культури харчування, загартування, гігієни тіла та праці. Виховувати вміння сприяти нормальному функціонуванню організму. Вчити елементарно володіти своїм тілом, регулювати свій стан, повідомляти дорослим про дискомфорт. Розвивати усвідомлення своєї практичної умілості, вміння прибирати, доглядати, працювати, сервірувати стіл, прикрашати страви. Виховувати вміння прогнозувати майбутній результат, практичну вмілість. Вчити ініціювати готовність виправити помилки,вносити корективи у продукт праці, в разі необхідності – переробити його. Розвивати вміння вправно і безпечно поводитись із кухонним приладдям, атрибутикою.

СОЦІАЛЬНО-
МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Розвивати вміння самостійно себе заняти, протягом певного часу само організуватися, прийняти рішення, здійснити самостійний вибір, покладати на себе відповідальність. Розвивати звичку до здорового способу життя.

ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Розвивати схильність до самовладання, можливість утриматись від небажаного. Виховувати розуміння про неприпустиме заподіяння шкоди собі чи іншим.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Ознайомити дітей з впливом на здоров’я харчування, гігієнічних процедур, загартування, звичок, рухової активності, саморегуляції. Ознайомлювати з правилами поведінки з незнайомими предметами та речовинами. Навчити порівнювати овочі, фрукти, інші продукти харчування, посуд з різними геометричними фігурами. Вчити складати задачі про них.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Вчити правильно називати частини свого тіла, зокрема травних органів; передавати словами стан свого здоров’я, фізичний та психічний стан. Ознайомити з назвами основних продуктів споживання, напоїв. Вчити розповідати про різноманітні життєві ситуації.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити домагатись високих стандартів якості в різних видах діяльності, радіти гарно зробленому. Виховувати художній смак.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Розвивати вміння спостерігати за собою. Вчити вдаватися до вигадки, фантазування, варіювати вирази обличчя, змінювати жести, тональність голосу.

Категорія: Реалізація завдань за лініями розвитку | Додав: Мишель
Переглядів: 1665 | Завантажень: 174 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2016
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz