Повністю матеріал можна викачати з сервера. Для цього треба зареєструватися! Сфера ,, Природа” Квітень Тиждень І Дні тижня Понеділок Лінії розвитку Емоційно-ціннісний Розвиваюча гра: ,,Весняні хлопоти птахів”. Мета: нагадати назви перелітних та зимуючих птахів, виховувати бажання піклуватися про птахів, які вернулися до рідного краю, розвивати спостережливість. Час проведення Ранкові години Базові якості Спостережливість Художньо-естетичний Музичний розвиток (освітній процес). Час проведення 10 Базові якості Креативність Фізичний Р/гра: ,,Гуси-лебеді” (біг) – І прогулянка Р/гра: ,,Довгоногий журавель” (ознайомлення з правилами гри) – І, ІІ прогулянка Р/гра: ,,Вудочка” (скакалка) Піший перехід: днз – вул. Я. Галана – днз. Час проведення І прогулянка, ІІ прогулянка Базові якості Самовладання Соціально-моральний Спостереження за станом погоди. Мета: вчити дітей визначати стани погоди, помічати, як рухається сонце, який вітер, опади тощо. Розвивати спостережливість, увагу, мислення. Час проведення І прогулянка Базові якості Спостережливість Пізнавальний Гра-змагання: ,,Хто більше розповість про весняні квіти”. Мета: спонукати до найбільш повного опису вказаних квітів (колір, листя, запах), вчити узагальнювати, класифікувати квіти, виховувати пізнавальний інтерес, розвивати спостережливість, увагу. Час проведення І прогулянка Базові якості Розсудливість, спостережливість Мовленнєвий День загадок про квіти. Мета: формування у дітей вміння відгадувати загадки про квіти (рослини), закріпити назви весняних квітів, виховувати естетичне почуття, розвивати мислення і спостережливість. Час проведення ІІ прогулянка Базові якості Спостережливість , розсудливість Креативний Створити умови для с/р гри: ,,Магазин квітів” Мета: викликати бажання відтворювати працю продавця квітів, створити предметно-ігрове середовище, виховувати ввічливість, комунікабельність. Матеріали: макет магазину, квіти. Час проведення Вечірні години Базові якості Працелюбність, самостійність
|