ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (форми методичної роботи) Сьогодні ми стоїмо на порозі знайомства, вивчення й активного впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», що має вийти за кілька місяців. На неї чекає той педагог, який останні десятиліття послуговувався типовими за суттю та подібними за структурою програмами. Останнім часом різні форми методичної роботи активно насичуються змістом щодо виокремлення пріоритетів процесу розвитку дошкільної освіти, актуалізації напрямів її модернізації, центрування завдань на проблемах особистості дитини. Проте окремі публікації, матеріали науково-практичних конференцій представляють педагогам нову програму як незвичну, відмінну від попередніх, оригінальну за концепцією, формою, структуруванням. Тому педагог, на нашу думку, гостро потребує таких різноманітних систематичних, організованих форм методичної роботи, які б допомогли йому без остраху, а з зацікавленістю, без примусу, а з готовністю, неупереджено і з надією взяти до рук незнайому програму та з часом зробити її своєю настільною книгою........
|