Реєстрація.    Створить PS Четвер, 18.04.2024, 06:33

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Реалізація завдань за лініями розвитку

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Планування форм роботи з дітьми за лініями розвитку
Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 11806 | Завантажень: 284 | Додав: Мишель | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (2)

Реалізація завдань за лініями розвитку тема "Їжа. Продукти харчування"


Матеріал розробила Вітютнева Юля.
СФЕРА «КУЛЬТУРА»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Розвивати окомір дитини. Вчити користуватись за призначенням кухонними приладдям. Розвивати здатність з допомогою дорослого та самостійно, організовувати спільну роботу з однолітками, налагоджувати взаємини. Розвивати дрібну моторику, практичну умілість.

СОЦІАЛЬНО-
МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Вчити економічно, та раціонально використовувати в своїй діяльності предмети, речі, знаряддя, продукти. Виховувати шанобливе ставлення до творіння душі і рук інших людей, бережливо ставитись до вирощеного, виготовленого, створеного. Розвивати прагнення полегшити рідним і близьким життя, підняти їм настрій.

ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Вчити надавати перевагу певним видам діяльності, відстоювати своє право на власний вибір змісту, матеріалів та знарядь діяльності. Розвивати вміння радіти своїм успіхам, цінувати й об’єктивно висловлюватись з приваду власної старанності, самостійності, умілості. Розвивати бажання, протягом певного часу охоче займатись самостійною продуктивною діяльністю. Вчити орієнтуватись в тому, що вміє робити краще.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Ознайомити дітей з походженням продуктів харчування, їх призначенням. Розвивати розуміння значення кухні, як необхідної частини житла. Виховувати бажання підтримувати в ній порядок, та затишок. Ознайомити з різноманітними видами харчових виробництв. Ознайомити дітей з різними властивостями різноманітних харчових продуктів, з правилами безпечного користування гострими предметами. Розвивати вміння визначати час за допомогою годинника.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК Вчити використовувати в мовленні слова «моє», «наше», «чуже». Збагачувати словниковий запас дитини словами для позначення продуктів харчування, кухарського обладнання, часу прийому їжі. Вчити передавати свої враження про предмети, речі. Розширювати поняття «житло». Виховувати вміння вислуховувати інших. Вчити використовувати у своєму мовлені повні і неповні речення, різні частини мовлення, епітети, порівняння, синоніми, антоніми.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити зацікавлено ставитись до предметного середовища, знаходити в ньому знайоме - незнайоме, схоже – відмінне. Розвивати вміння володіти необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у малюнку, ліпленні, аплікаціях.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Розвивати бажання виділяти в предметному довкіллі нове, незвичне, незрозуміле. Виховувати бажання цілеспрямовано проводити обстеження, досліджувати, експериментувати. Розвивати відчуття задоволення від процесу та результатів творіння.

Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 2553 | Завантажень: 179 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (0)

Реалізація завдань за видами діяльності. Тема "Їжа. Продукти харчування"

Матеріал розробила Вітютнева Юля.

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ ЗМІСТ
СПОСТЕРЕЖЕННЯ БЕСІДИ, РОЗГЛЯДАННЯ. • За сходами цибулі, петрушки, укропу, моркви, буряка на городі.
Мета: Вчити отримувати задоволення від спілкування з природним довкіллям, від результатів власної праці.
• За працею кухаря. Екскурсія-огляд на кухню дитячого садка.
Мета: Поглибити уявлення дітей про працю кухаря. Ознайомити з кухонним обладнанням, посудом та його призначенням, з продуктами, з яких кухар готує різні страви, з національними українськими стравами (борщ з пампушками, куліш, вареники, пиріжки, узвар).
• «Звідки вони родом?», « Макарони – гості з Італії», «Вінегрет – французький гість».
Мета: Ознайомити з історією походження продуктів харчування, розширювати світогляд, розвивати пізнавальний інтерес.
• «Що ми їмо».
Мета: Ознайомити дітей з поняттями продукти рослинного та тваринного походження. Закріпити уявлення про корисні продукти харчування, їх значення для організму, правила прийому їжі.
• Бесіда «Щоб смачним був наш обід, мама зробить все як слід».
Мета: Виховувати дбайливе ставлення до їжі. Підвести до розуміння необхідності раціонального та економного використання продуктів харчування. Привчати дітей цінувати продукти.
• «Такі чудові ласощі».
Мета: Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Сформувати поняття про те, що надмірне вживання солодощів може бути шкідливе для здоров’я.
• «Смачний натюрморт» – розглядання репродукції та художніх листівок з зображенням натюрморту з овочів, фруктів, продуктів харчування.
Мета: Закріпити знання дітей про жанр образотворчого мистецтва «натюрморт». Знайомити з творчістю видатних художників.
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ • «Назви одним словом».
Мета: Вправляти у використанні в мовленні узагальнюючих слів, якими позначають групи продуктів харчування.
• «Що зайве».
Мета: Розвивати аналітичне мислення, уміння доводити правильність свого судження.
• «Кулінарне лото».
Мета: Закріплювати знання про основні вітаміни.
• «Я знаю 5 назв».
Мета: Закріплювати уміння класифікувати та називати овочі, фрукти, продукти харчування.
• «Зваримо борщ і компот».
Мета: Узагальнити уявлення дітей про овочі та фрукти.
• «Що ти з’їв?».
Мета: Розвивати смакові аналізатори, мислення та мовлення.
• «Що поцупила мишка?».
Мета: Розвивати зорову пам’ять, увагу.
• «Розвези по магазинах».
Мета: Закріпити назви та призначення різних магазинів та їх відділів.
• «З якою начинкою пиріжок».
Мета: Закріпити уміння самостійно добирати слова, малюнки на заданий звук. Розвивати фонематичний слух.
• «Допоможи Федорі».
Мета: Вправляти дітей у класифікації посуду за призначенням, поповнювати словник узагальнюючими словами.
• «Плутанина», «Давай поміняємося», «Відгадай секрет».
Мета: Закріпити уміння дітей знаходити типові властивості об’єктів, наділяти їх незвичайними якостями, пояснювати можливість їх існування в реальному житті.
• «Маленькі кухарі».
Мета: Закріпити уміння дітей знаходити типові якості об’єктів, уявляти себе ким або чим-небудь, показувати нескладні дії.
• «Ти – частка, я – ціле».
Мета: Розвивати дивергентне мислення з використанням елементів системного аналізу.
• «У чому страви подамо».
Мета: Закріпити назви та призначення посуду, предметів сервіровки столу.
• «Покупець – продавець», «Так – ні», «Вчини правильно», «Що не так», «Знайди пару».
Мета: Навчати винаходити позитивне та негативне в оточуючому; керуватися етичними еталонами поведінки.
• «Що до чаю подамо», «У чому страви подамо».
Мета: Закріпити навички вживання слів – назв продуктів харчування.
• «Я люблю…», «Я не люблю…», «Встаньте всі ті хто…».
Мета: Виховувати позитивне ставлення до себе, вчити мотивувати власний вибір.
• «Диво - дерево».
Мета: Закріпити правила здорового харчування, розширювати світогляд, виховувати бажання бути здоровим
• «Ми готуємо жартома».
Мета: Вправляти дітей в умінні розв’язувати арифметичні та логічні задачі, готувати «блюдо» точно за рецептом.
• «У господарській коморі».
Мета: Закріпити навички вимірювання сипких та рідких речовин за допомогою умовної мірки.
• «Розкажи мені про себе».
Мета: Розвивати фантазію, мислення, творчі здібності (метод емпатії); вчити ототожнювати себе з об’єктом, розвивати мовлення.

Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 16534 | Завантажень: 171 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (3)

Реалізація завдань за лініями розвитку та видами діяльності. Тема "На будівництві

Спостереження

• Экскурсія на будівництво
Мета: знайомити дітей з працею будівельника. Вчити називати види праці будівельників. Розширювати уявлення про трудові дії, допоміжні професії людей, які працюють на будівництві. Виховувати повагу до людей праці.
• За будинком
Мета: розглядаючи будинок, діти повинні виділити основні його частини, визначити їхні зовнішні ознаки (форму, колір), пропорційне співвідношення і просторове положення.
• За зимовим пейзажем
Мета: розглянути зимовий пейзаж біля будинку. Чому зимою красиво? Чи гарно виблискують сніжинки на деревах, кущах? З чим їх можна порівняти?
• За поведінкою птахів поблизу помешкань людини
Мета: спостерігати за поведінкою птахів, що прилітають до будинків. Що птахи шукають біля житла людей? Чому говорять: «Птахи – друзі людини».
• Екскурсія на вулицю міста
Мета: спостерігати за розміщенням будинків на вулиці. Пояснити перспективу розміщення. Ознайомити дітей зі словом архітектура, розглянути старовинні і сучасні будівлі.

Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 1843 | Завантажень: 141 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (2)

Реалізація завдань за лініями розвитку. Тема "Прийшла весна!"

СФЕРА «ПРИРОДА»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

Сприяти усвідомленню існуючих і природі зв’язків, їх роль в житті людини.
Збагачувати знания про власний організм та здоров'я. Вдосконалювати свої трудові навички по догляду за кімнатними рослинами.
Виховувати у дітей звичку доводити розпочате до кінця, одержувати кінцевий продукт своїх трудових зусиль.

СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

Розвивати вміння дітей помічати зміни в природі з приходом весни.
Формувати у дітей дотримування правил природокористування.
Продовжувати викликати інтерес до праці двірника, вчити дітей цінувати працю свою та інших людей.
Формувати уявлення про вплив діяльності людини на природу.

ЕМОЦІЙНО – ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК
Формувати вміння дітей радіти зустрічі та спілкуванню з природним довкіллям.
Виховувати позитивнее емоційно - ціннісне ставлення до природи, людей.
Формувати уявлення про вплив діяльності людини на природу.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Навчити вмінню спостерігати за явищами та об’єктами природи, передбачати позитивні та негативні наслідки втручання в її життя.
Вчити розрізняти стан і якість повітря, ґрунту.
Усвідомлювати хід і послідовність сезонних змін у природному довкіллі.
Встановлювати зв’язок між змінами температури повітря та станом ґрунту.
Формувати уявлення про взаємозалежність в природі, екологічний стан довкілля та його вплив на здоров’я.
Вчити дітей орієнтуватися в часі (визначати день, тиждень).
Закріпити рахунок в межах 10, розрізняти цифри 1- 10.
Вправляти в розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання.
Орієнтуватися на аркуші паперу зображуючи природне довкілля.
МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Вчити дітей словами передавати своє враження від природних явищ.
Вживати слова на позначення пір року, погодних змін, а також лексику на позначення ознак (небо чисте, блакитне... хмарки легкі, білі).
Називати сезони, їх періоди, послідовність природних явищ (рання весна).
Продовжувати вчити помічати взаємозв’язок між змінами в неживій та живій природі. Допомогти дітям усвідомити хід і послідовність сезонних змін під час дидактичної гри.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити спостерігати за явищами природи, милуватися ними.
Вчити передавати свої враження від спілкування з природою у віршах, творах образотворчого мистецтва.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК

Формувати вміння спілкуватися з природою , виявляти схильність до аналізу явищ та їх причин.
Вчити експериментувати з ґрунтом, рослинами, сонячним світлом, робити самостійні відкриття.

Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 3867 | Завантажень: 154 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (0)

Додатки до теми "Весну красну зустрічаємо!"

Ігрова діяльність
Дидактична гра «Звірята - малята»

Вихователь розповідає дітям, що навесні з’являються дитинчата не лише у ведмедів, але й у всіх лісових звірів. Педагог показує вихованцям відповідні малюнки та пропонує дати відповіді на запитання, як називають дитинчат різних тварин.
Хто і де народжується в білки? (У білки в дуплі народжуються білченята.)
Хто і де народжується у лисиці? (У лисиці в норі народжуються лисенята.)
Хто і де народжується у їжачихи? (У їжачихи в гнізді народжуються їжаченята.)
Хто і де народжується у вовчиці? (У вовчиці у лігві народжуються вовченята.)
Хто і де народжується у зайчихи? (У зайчихи під кущиком народжуються зайченята.)

Фізкультурно – оздоровчі заходи

Олена Виноградова

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Ми пішли гуртом на луки,
Підняли до сонця руки.
Потягнулися, присіли,
Підвелись, потупотіли.
Так травичка проростає,
Так пташина прилітає,
Так струмочок пробігає,
А так квітка розквітає.
Як зайчики, стрибаємо,
Весну зустрічаємо.

Рекомендована художня література для дітей
Вірші
Встала весна
Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила;
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї
Землю, убрану весною,
Вранці зустрічають…
Т. Шевченко

Весна
Гей, музики, вигрівайте,
Нашу гостю зустрічайте,
Вже весна до нас іде,
Ясне сонечко веде.
Бачиш, сніжна баба плаче,
Відвернулась від нас.
І сльоза струмочком скаче,
Тане баба повсякчас.
Л. Гончарова
********
Зійшли сніги, шумить вода,
Весною повіва,
Земля квіточки викида,
Буяє травка молода,
Все мертве ожива.
Веселе сонечко блищить,
Проміння щедро ллє,
Гайок привітно шелестить,
Неначе кличе пригостить,
Струмочок виграє.
П. Грабовський

Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 6955 | Завантажень: 147 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (0)

Реалізація завдань за лініями розвитку.Тема "Весняні квіти"
Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 3624 | Завантажень: 114 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (0)

Реалізація завдань за видами діяльності. Тема "Весняні квіти"

СПОСТЕРЕЖЕННЯ
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
СЮЖЕТНО- РОЛЬОВА ГРА
КОНСТРУКТОРСЬКО- БУДІВЕЛЬНІ ІГРИ
ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ
ПРАЦЯ В ПРИРОДІ
ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ
САМОСТІЙНА ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
ПОШУКОВО – ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА
СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ
МОВЛЕННЄВА
ЛОГІКО –МАТЕМАТИЧНА
ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНА
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА
ПІЗНАВАЛЬНА
Реалізація завдань за лініями розвитку | Переглядів: 2693 | Завантажень: 129 | Додав: Мишель | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (1)

Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz