Реєстрація.    Створить PS П`ятниця, 26.04.2024, 01:37

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Реалізація завдань за лініями розвитку

Реалізація завдань за видами діяльності. Тема "Їжа. ПРодукти харчування"
20.02.2011, 12:37
При скачуванні з сервера матеріал буде у вигляді таблиці. Для скачування потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ!
ТЕМА: ЇЖА. ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ.

ВИД ДІЯЛЬНОСТІ ЗМІСТ
СПОСТЕРЕЖЕННЯ БЕСІДИ, РОЗГЛЯДАННЯ. • За сходами цибулі, петрушки, укропу, моркви, буряка на городі.
Мета: Вчити отримувати задоволення від спілкування з природним довкіллям, від результатів власної праці.
• За працею кухаря. Екскурсія-огляд на кухню дитячого садка.
Мета: Поглибити уявлення дітей про працю кухаря. Ознайомити з кухонним обладнанням, посудом та його призначенням, з продуктами, з яких кухар готує різні страви, з національними українськими стравами (борщ з пампушками, куліш, вареники, пиріжки, узвар).
• «Звідки вони родом?», « Макарони – гості з Італії», «Вінегрет – французький гість».
Мета: Ознайомити з історією походження продуктів харчування, розширювати світогляд, розвивати пізнавальний інтерес.
• «Що ми їмо».
Мета: Ознайомити дітей з поняттями продукти рослинного та тваринного походження. Закріпити уявлення про корисні продукти харчування, їх значення для організму, правила прийому їжі.
• Бесіда «Щоб смачним був наш обід, мама зробить все як слід».
Мета: Виховувати дбайливе ставлення до їжі. Підвести до розуміння необхідності раціонального та економного використання продуктів харчування. Привчати дітей цінувати продукти.
• «Такі чудові ласощі».
Мета: Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Сформувати поняття про те, що надмірне вживання солодощів може бути шкідливе для здоров’я.
• «Смачний натюрморт» – розглядання репродукції та художніх листівок з зображенням натюрморту з овочів, фруктів, продуктів харчування.
Мета: Закріпити знання дітей про жанр образотворчого мистецтва «натюрморт». Знайомити з творчістю видатних художників.
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ • «Назви одним словом».
Мета: Вправляти у використанні в мовленні узагальнюючих слів, якими позначають групи продуктів харчування.
• «Що зайве».
Мета: Розвивати аналітичне мислення, уміння доводити правильність свого судження.
• «Кулінарне лото».
Мета: Закріплювати знання про основні вітаміни.
• «Я знаю 5 назв».
Мета: Закріплювати уміння класифікувати та називати овочі, фрукти, продукти харчування.
• «Зваримо борщ і компот».
Мета: Узагальнити уявлення дітей про овочі та фрукти.
• «Що ти з’їв?».
Мета: Розвивати смакові аналізатори, мислення та мовлення.
• «Що поцупила мишка?».
Мета: Розвивати зорову пам’ять, увагу.
• «Розвези по магазинах».
Мета: Закріпити назви та призначення різних магазинів та їх відділів.
• «З якою начинкою пиріжок».
Мета: Закріпити уміння самостійно добирати слова, малюнки на заданий звук. Розвивати фонематичний слух.
• «Допоможи Федорі».
Мета: Вправляти дітей у класифікації посуду за призначенням, поповнювати словник узагальнюючими словами.
• «Плутанина», «Давай поміняємося», «Відгадай секрет».
Мета: Закріпити уміння дітей знаходити типові властивості об’єктів, наділяти їх незвичайними якостями, пояснювати можливість їх існування в реальному житті.
• «Маленькі кухарі».
Мета: Закріпити уміння дітей знаходити типові якості об’єктів, уявляти себе ким або чим-небудь, показувати нескладні дії.
• «Ти – частка, я – ціле».
Мета: Розвивати дивергентне мислення з використанням елементів системного аналізу.
• «У чому страви подамо».
Мета: Закріпити назви та призначення посуду, предметів сервіровки столу.
• «Покупець – продавець», «Так – ні», «Вчини правильно», «Що не так», «Знайди пару».
Мета: Навчати винаходити позитивне та негативне в оточуючому; керуватися етичними еталонами поведінки.
• «Що до чаю подамо», «У чому страви подамо».
Мета: Закріпити навички вживання слів – назв продуктів харчування.
• «Я люблю…», «Я не люблю…», «Встаньте всі ті хто…».
Мета: Виховувати позитивне ставлення до себе, вчити мотивувати власний вибір.
• «Диво - дерево».
Мета: Закріпити правила здорового харчування, розширювати світогляд, виховувати бажання бути здоровим
• «Ми готуємо жартома».
Мета: Вправляти дітей в умінні розв’язувати арифметичні та логічні задачі, готувати «блюдо» точно за рецептом.
• «У господарській коморі».
Мета: Закріпити навички вимірювання сипких та рідких речовин за допомогою умовної мірки.
• «Розкажи мені про себе».
Мета: Розвивати фантазію, мислення, творчі здібності (метод емпатії); вчити ототожнювати себе з об’єктом, розвивати мовлення.
СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ • «Обід у родині», «У дитячому кафе».
Мета: Спонукати дітей дотримуватися правил культурної поведінки у приміщеннях установ громадського користування та правил етикету за столом.
КОНСТРУКТИВНО-БУДІВЕЛЬНІ ІГРИ • «Універсам», «Продовольчий магазин».
Мета: Продовжувати розвивати конструктивні здібності, збагачувати предметно-ігрове середовище. Закріпити основні прийоми конструювання.

ГРА - ДРАМАТИЗАЦІЯ
• За мотивами казки братів Грімм «Горщик каші».
Мета: Спонукати до самостійного вибору ролей; заохочувати до проявів творчої ініціативи.
• «Хвилинки фантазії» - театралізовані міні – етюди.
Мета: Вчити вдаватися до вигадки, фантазування, варіювати вирази обличчя, змінювати жести, тональність голосу.
ПРАЦЯ Праця в природі.
• «Вітаміни на городі»
Мета: Формувати уміння висівати насіння у відкритий грунт, виховувати інтерес, повагу до праці.
• Догляд за сходами цибулі, петрушки, укропу, моркви, буряка на городі.
Мета: Вчити отримувати задоволення від спілкування з природним довкіллям, від результатів власної праці.
Господарсько-побутова праця.
• «Чергування в їдальні»
Мета: Продовжувати формувати уміння виконувати обов’язки чергових по їдальні, сервірувати столи в певній послідовності, прибирати посуд, змітати крихти, протирати столи, підмітати підлогу. Виховувати самостійність.
• Чищення та різання варених овочів до вінегрету. Мета: Формувати уявлення про послідовність дій під час приготування, дотримання чистоти, акуратності до роботи з ножем.
Ручна праця.
• Ручна праця – виготовлення з паперу упаковок, пакетів для с/р ігор.
Мета: Сприяти розвитку дрібної моторики, практичної умілості. Виховувати охайність, терпіння.
• Виготовлення прикрас для святкового столу.
Мета: Формувати практичні уміння в створенні дизайну столу, складання серветок різними способами (трикутником, дудочкою, кишенькою, конусом).
САМОСТІЙНА ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ • Самостійне складання натюрморту з овочів, фруктів.
Мета: Вправляти в умінні правильно розташовувати предмети. Закріпити уміння дітей зорово сприймати та визначати жанр образотворчого мистецтва - натюрморт.
• Прикрашання паперових пакетів для гри в магазин.
Мета: Розвивати уміння робити власний вибір матеріалів та знарядь для оформлення.
• Створення аплікацій – прикрас з використанням круп, макаронних виробів.
Мета: Розвивати творчу уяву, уміння використовувати відомі якості предметів в нових умовах, бачити незвичайне у звичайному.

ПОШУКОВО - ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.
• Пророщування цибулі, петрушки.
Мета: Вчити помічати зміни у стані рослин у зв’язку з нестачею світла, води, тепла. Розвивати уміння робити логічні висновки.
• «Улюблені страви нашої родини» - створення альбому з рецептами ( листівки з рецептами, фото).
Мета: Спонукати виявляти інтерес, зацікавленість, повагу до смаків та уподобань інших, визнавати свої власні.
• Виготовлення штампів з овочів та фруктів.
Мета: Вчити дітей використовувати відомі якості об’єктів в нових умовах, бачити незвичайне у звичайному.
• Досліди з сипкими речовинами (сіль, цукор, крупи) та рідинами (вода, чай, молоко).
Мета: Закріпити знання про основні властивості сипких речовин та рідин. Вчити розмірковувати та робити самостійні висновки про спільне та відмінне між ними.
• Ознайомлення з властивостями рідин різної густоти (вода, сметана, мед, молоко, кисіль).
Мета: Закріпити знання про властивості текучості переливанні у різні посудини. Заохочувати розмірковувати в голос, висловлюватися, робити висновки.
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА • Оповідання:
І. Крупнова «Віталіна казка»
В.Григоренко «Вечеря»
І.Січових «Хліб чи халва»
• Легенда:
О. Бердник «Хто такий соняшник»
• Вірші:
П.Воронько «Бублики і паляниці», «Найкраща в світі»
І. Драч «Етюд про хліб».
В.Гринько «Вісім» (лічилка).
В.Лучук «Дірка з калача».
К.Чуковський «Федорине горе».
Ю.Моріц «Жила собі цукерка»
• Казки:
«Баба і гладущик молока»
«Каша з сокири»

СПЕЦІАЛЬНО-ОРГАНІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ

МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ • «У кухонній шафі».
Мета: Уточнити уявлення дітей про різні види кухонного посуду та обладнання; вправляти в умінні називати їх ознаки та дії з ними. Поповнювати словниковий запас, відносними прикметниками, вправляти в умінні утворювати іменники у зменшувально – пестливих формах та називати посуд за допомогою суфіксів. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати дбайливе ставлення до предметів побуту, охайність, повагу до праці кухаря.
• «В царстві ввічливих наук»
Мета: Закріпити правила поведінки за столом, навички привітно вітатися та працювати, ввічливо звертатися з проханням до оточуючих, дякувати за послугу, не перебивати.
• «Що нам мама принесла».
Мета: Розширення словника за темою, закріплення навичок вживання іменників однини та множини, навчати узгоджувати іменники з прикметниками, складати невеликі описові розповіді.
ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
• Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури.
Мета: Продовжувати вчити порівнювати дві групи предметів, складати групу з окремих предметів. Вправляти в обстеженні окремих геометричних предметів, умінні працювати за зразком.
• Величина предметів. Порівняння за довжиною, шириною. Кількісна лічба.
Мета: Учити класифікувати предмети за величиною і формою. Вправляти в умінні порівнювати дві групи предметів використовуючи слова та вирази: порівну, більше/менше на один. Закріпити кількісну лічбу.
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
• Малювання «Жила собі цукерка» - прикрашаємо вітрину магазину.
Мета: розвивати пізнавальний інтерес, ініціювати вибір сюжету про побутові враження. Навчати обирати зміст малюнка відповідно до поставленого завдання та власного задуму. Розвивати композиційні вміння – передавати пропорції між предметами й показувати їх розташування в просторі.
• Малювання «Торт для мами» - декоративне малювання.
Мета: Вправляти в умінні використовувати у візерунку округлі та хвилясті лінії, рослинні елементи. Вміло користуватися пензлем( малювати кінцем, усим пензлем, вільно рухати ним у різних напрямках). Розвивати почуття кольору та композиції.
• Аплікація «Варимо компот, готуємо салат»
Мета: Розвивати вміння вирізати предмети круглої, овальної форми зрізуючи кути засобом заокруглення, розвивати координацію рук, закріпляти вміння акуратно наклеювати зображення.
• Аплікація «Посуд для Федори».
Мета: Вчити дітей передавати форму певного посуду (чашка з блюдцем, чайник тощо), закріплювати різні прийоми вирізання по прямій, косій, по колу, розвивати чуття ритму, кольору, композиції, вчити працювати групами, композиційно розміщувати предмети на спільному аркуші паперу.
• Ліплення «Вправні кухарі» - ліплення з солоного тіста вареників, пиріжків, яєчні, торту для використання у с/р іграх.
Мета: Продовжувати вчити дітей створювати об’ємні вироби з солоного тіста, показати засоби оформлення ліпних виробів. Синхронізувати роботу обох рук. Розвивати почуття форми, пропорцій, виховувати акуратність.
• Ліплення – частування зі здобного або пісочного тіста «З пилу, з жару із печі, їж баранки, калачі».
Мета: Викликати інтерес до ліплення їстівних кондитерських та кулінарних виробів зі здобного або пісочного тіста вручну скульптурним способом (калачі, косички тощо), або вирізання формочками для випікання. Виховувати почуття задоволення від результатів своєї роботи, уміння радіти гарно зробленому. Розвивати самостійність, ініціативу.
• Музика
Слухання:
П. Чайковський «Арабський танок (кава)», «Індійський танок (Чай)», «Танок феї Драже (цукерка)».
Пісня:
«Мана каша» муз. і сл. М. Абеляна.
«Веселий жук» муз. і сл. Р.Котляревського
«Чего хочется лошадке» муз. Г.Пятийрського. сл. В.Луніна.
Розвиток музично-рухової творчості:
Танок «Цукерки» муз. З.Роот (етюд)
Вправа «Пиріжки» муз. Є. Шаламонової
ФІЗИЧНО - ОЗДОРОВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
• Рухливі ігри
«Просо» - ходьба.
«Маринка» - біг по колу.
«Вареники» - гра-естафета.
«До баби по сіль» - малорухлива гра.
«Хлібчик» - біг.
«Прорізання в обруч» - підлізання.
«Спіймай м’яч» - ловля.
«Стань там де я скажу» - орієнтир у просторі.
«Хто більше зніме стрічок» - стрибки.
«Курочка та горошинки» - підлізання.
« Городки» - метання.
«Заборонений рух» - орієнтування у просторі.
«Естафети парами» - біг.
«Вудочка» - стрибки.
«Рибалка і рибки» - стрибки.
ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК • Заняття з ознайомлення з оточуючим. «Де росте каша».
Мета: Ознайомити з зерновими культурами нашої місцевості; розширювати світогляд, розвивати пізнавальний інтерес.
• Екскурсія на кухню дитячого садка.
Мета: Поглибити уявлення дітей про працю кухаря. Ознайомити з кухонним обладнанням, посудом та його призначенням, з продуктами, з яких кухар готує різні страви, з національними українськими стравами (борщ з пампушками, куліш, вареники, пиріжки, узвар).

Категорія: Реалізація завдань за лініями розвитку | Додав: Мишель
Переглядів: 16538 | Завантажень: 171 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 4
4 SergVes  
0
<a href=http://zmkshop.ru/>металлоконструкции в ногинском районе московской области</a>

3 Марія  
0
Щиро дякую за чудовий матеріал!!!!

2 Олена  
0
Величезне дякую

1 світлана  
0
мені сподобалась ваша інформація

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz