Реалізація завдань за лініями розвитку. Тема "Прийшла весна!" - Реалізація завдань за лініями розвитку - Працюємо за програмою «Я у Світі» - Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ! - Сайт вихователів
    Реєстрація.    Створить PS Субота, 03.12.2016, 11:32

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Реалізація завдань за лініями розвитку

Реалізація завдань за лініями розвитку. Тема "Прийшла весна!"
20.02.2011, 13:04
ТЕМА: ВЕСНА. МІСЯЦІ. ЯВИЩА ПРИРОДИ. ПРИКМЕТИ.

СФЕРА «ПРИРОДА»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

Сприяти усвідомленню існуючих і природі зв’язків, їх роль в житті людини.
Збагачувати знания про власний організм та здоров'я. Вдосконалювати свої трудові навички по догляду за кімнатними рослинами.
Виховувати у дітей звичку доводити розпочате до кінця, одержувати кінцевий продукт своїх трудових зусиль.

СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

Розвивати вміння дітей помічати зміни в природі з приходом весни.
Формувати у дітей дотримування правил природокористування.
Продовжувати викликати інтерес до праці двірника, вчити дітей цінувати працю свою та інших людей.
Формувати уявлення про вплив діяльності людини на природу.

ЕМОЦІЙНО – ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК
Формувати вміння дітей радіти зустрічі та спілкуванню з природним довкіллям.
Виховувати позитивнее емоційно - ціннісне ставлення до природи, людей.
Формувати уявлення про вплив діяльності людини на природу.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Навчити вмінню спостерігати за явищами та об’єктами природи, передбачати позитивні та негативні наслідки втручання в її життя.
Вчити розрізняти стан і якість повітря, ґрунту.
Усвідомлювати хід і послідовність сезонних змін у природному довкіллі.
Встановлювати зв’язок між змінами температури повітря та станом ґрунту.
Формувати уявлення про взаємозалежність в природі, екологічний стан довкілля та його вплив на здоров’я.
Вчити дітей орієнтуватися в часі (визначати день, тиждень).
Закріпити рахунок в межах 10, розрізняти цифри 1- 10.
Вправляти в розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання.
Орієнтуватися на аркуші паперу зображуючи природне довкілля.
МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Вчити дітей словами передавати своє враження від природних явищ.
Вживати слова на позначення пір року, погодних змін, а також лексику на позначення ознак (небо чисте, блакитне... хмарки легкі, білі).
Називати сезони, їх періоди, послідовність природних явищ (рання весна).
Продовжувати вчити помічати взаємозв’язок між змінами в неживій та живій природі. Допомогти дітям усвідомити хід і послідовність сезонних змін під час дидактичної гри.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити спостерігати за явищами природи, милуватися ними.
Вчити передавати свої враження від спілкування з природою у віршах, творах образотворчого мистецтва.

КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК

Формувати вміння спілкуватися з природою , виявляти схильність до аналізу явищ та їх причин.
Вчити експериментувати з ґрунтом, рослинами, сонячним світлом, робити самостійні відкриття.

СФЕРА «КУЛЬТУРА»

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Забезпечити щоденне перебування дітей на свіжому повітрі, спонукати до рухливих ігор, вправляти в основних рухах.
Вчити дітей самостійно використовувати за призначенням знаряддя для праці в природі.
Виховувати самостійність, формувати елементарні трудові навички.
Навчити дітей брати посильну участь в підтримці чистоти на дитячому майданчику.

СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Привчати дітей шанувати власну працю
Вчити виготовляти індивідуальні вироби (повітряний змій, вітрячок).
Виховувати почуття задоволення від дарування своїх виробів іншим.
Виховувати вміння співпрацювати виховувати товариськість, повагу.

ЕМОЦІЙНО – ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК
Вчити дітей самостійно обирати зміст та матеріал для передачі весняних пейзажів в різних видах діяльності.
Учити передавати своє ставлення до персонажів, аналізувати їхні вчинки, співвідносити казкові образи з якостями людини, давати оцінку рисам свого характеру.
Стимулювати прагнення дитини само реалізовуватися, показати себе з кращої сторони.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Навчати дітей спостерігати за явищами природи, передбачати позитивні та негативні наслідки свого втручання в її життя.
Усвідомити хід і послідовність сезонних змін у природному довкіллі:
а) розрізняти стан якості повітря і ґрунту;
б) зв’язок між змінами температури повітря та станом ґрунту;
в) систематизувати уявлення про весняні зміни в природі.
Вчити дітей елементарному аналізу творів мистецтва, які передають весняний пейзаж.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Спонукати використовувати синоніми, антоніми, омоніми відповідно до теми.
Збагачувати словник новими поняттями „пейзаж”.
Вживати слова на позначення своїх ігрових ролей та пов’язаних з ними дій.
Використовувати слова, якими пояснює правила поведінки в групі.
Формувати виразне мовлення, розвивати вміння входити в образ, знаходитися в ньому до кінця театралізованого дійства.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК

Розвивати спостережливість, уміння бачити характерні естетичні ознаки навколишніх об’єктів.
Знайомити з творами образотворчого мистецтва, розвивати здібність до образотворчої діяльності, увагу до творчості.
Учити дітей техніці орігамі, закріплювати знання про властивості паперу, розвивати вміння класифікувати іграшки за матеріалом.
Заохочувати передавати своє світосприймання через творчість.
КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК
Навчати розв’язувати проблеми.
Виховувати почуття задоволення від процесу та результатів творення, заохочувати до творчої ініціативи.

СФЕРА «ЛЮДИ»
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Вчити дітей самостійно об’єднуватися в групи за інтересом, пов’язаними з фізичним розвитком, заохочувати інших до виконання правил гри.
СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Формувати вміння оцінювати власні вчинки та вчинки інших людей, називати свої чесноти та вади.
ЕМОЦІЙНО – ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК Формувати уявлення про добро і зло, вчити давати етичну оцінку поведінки людей.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Підвести до узагальнення: хлопчиків і дівчаток (людей) відрізняти одне від одного формою обличчя, кольором волосся, шкіри. Очей. Вух, носа, підборіддя.
МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК

З’ясувати обізнаність дітей про особливості професій працівників ательє. Збагачувати словник дітей назвами професій.
Формувати у дітей вміння означувати словами основні правила моральної поведінки (поводитися чемно, чесно, справедливо).

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК
Спонукати дітей робити взаємини з однолітками та дорослими красивими, відповідними етичним нормам.
КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК Розвивати вміння спілкуватися, знаходити однодумців для реалізації своїх задумів.

СФЕРА «Я САМ»
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Закріпити знання дітей про частини тіла людини. Формувати уявлення про функціональне значення органів тіла та їх взаємозв’язок в організмі.
Вчити дітей метати м'яч правою та лівою рукою в горизонтальну ціль з відстані 3 – 3,5 м.
Учити дітей лазити по гімнастичній стінці перемінним кроком.
Формувати міцні рухові навички на забезпечувати якісь їх виконання під час ігрової діяльності. Розвивати спритність, швидкість, спритність, загальну витривалість.
Формувати навички конструктивної, продуктивної, безпечної поведінки в найближчому предметному довкіллі.

СОЦІАЛЬНО – МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК Виховувати самостійність та розвивати практичні уміння під час виконання обов’язків чергових в куточку природи.
Виховувати самостійність та розвивати практичну вмілість під час виконання обов’язків чергових по їдальні.
ЕМОЦІЙНО – ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК
Продовжувати розвивати вміння дітей орієнтуватися у своїх чеснотах, вадах, розрізняти та називати емоційні стани, виявляти інтерес до свого внутрішнього життя.
Розвивати інтерес до свого внутрішнього життя, робити спроби мотивувати власні вчинки, пояснювати свою поведінку.

ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Здійснювати елементарні мислитель ні дії, виділяти головне і другорядне.
Продовжувати вчити дітей логічно мислити, орієнтуватися у появах основних емоцій до природи.
Формувати знання про призначення частин тіла.

МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Вчити дітей використовувати різні граматичні категорії, прості і складні речення, сполучники.
Учити розповідати про себе як представника певної статі.
Закріпити вміння орієнтуватися у назвах основних емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ним.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК Привчати дітей співвідносити свій зовнішній вигляд. Внутрішні думки та переживання із вчинками.
КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК
Привчати дітей спостерігати за собою, зосереджуватися на власному стані, думках, переживаннях, аналізувати їх.

Категорія: Реалізація завдань за лініями розвитку | Додав: Мишель
Переглядів: 2970 | Завантажень: 152 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2016
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz