Реєстрація.    Створить PS Середа, 24.04.2024, 20:34

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Плануємо за новою програмою

Планування за лініями розвитку. Старший вік. Лютий
23.01.2011, 14:54
Повністю матеріал можна викачати з сервера. Для цього треба зареєструватися! Лютий, 1 тижденьСфера „Природа” Дні тижня Лінії розвитку Понеділок Фізичний Рухливі ігри: „Пташки та кіт” (біг по прямій) – І прогулянка. „Горобці та автомобілі” (стрибки на двох ногах) – ІІ прогулянка „Лисиця в курнику” (зістрибування, біг з ловінням, вивчення правил гри) – І, ІІ прогулянка ПВР. Уточнити з дітьми правила поведінки на вулиці під час переходу вулиці. Вчити дітей розуміти, яку небезпеку несуть пустощі на дорозі, піклуватись про свою безпеку. час проведення ранкові години базові якості відповідальність, спостережливість Художньо-естетичний Музичний розвиток (освітній процес) час проведення 11:30 базові якості креативність Мовленнєвий Дидактична гра „Птахи поруч з нами” Мета: Продовжувати знайомити дітей з природою рідного краю; формувати уміння складати невеликі розповіді-описи птахів (від першої особи за незначною допомогою вихователя). Закріплювати уміння утворювати дієслова від звуконаслідувань; стимулювати вживання повних речень. Розвивати логічне мислення, уміння робити висновки. Виховувати доброзичливе ставлення до птахів. Активізувати словник дітей назвами птахів. Матеріал: ілюстрації із зображенням птахів, прислів’я, клітка з птахом, дві іграшкові пташки. час проведення І прогулянка базові якості Спостережливість, відповідальність Соціально-моральний Проблемна ситуація „Чому потрібно підгодовувати птахів” (під час спостереження за птахами). Мета: Поглибити знання дітей про харчування птахів взимку (все покрито снігом, птахам нічим харчуватись). Люди розвішують годівниці, сиплють зерно для підгодівлі птахів. Розвивати мислення, уяву. Виховувати бажання допомагати птахам взимку. Доручення – доручити дітям почистити годівниці від снігу і насипати туди зерна. Виховувати відповідальне ставлення до доручення. час проведення І прогулянка базові якості Відповідальність, людяність Емоційно-ціннісний Співбесіда „Яку користь приносять птахи” (під час спостереження) Мета: Уточнити знання дітей про зимуючих птахів, дати знання про те, що птахи, шукаючи собі корм, знищують шкідників, які псують дерева. Розвивати мислення, пам’ять, уяву, зв’язне мовлення. Виховувати турботливе ставлення до птахів. Матеріал: Картина „Дятел в лісі” час проведення ІІ прогулянка базові якості Розсудливість Пізнавальний Дидактична гра „Знайди зимуючих птахів” Мета: Уточнити знання дітей про зимуючих птахів. Вчити знаходити їх серед інших, за певними ознаками. Розвивати уяву, мислення, пам’ять. Виховувати стриманість і самостійність. Матеріал: Картки із зображенням птахів
Категорія: Плануємо за новою програмою | Додав: Мишель
Переглядів: 2358 | Завантажень: 199 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 1
1 Tanya  
0
Здравствуйте:! очень нужно скачать этот фаил!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz