Реєстрація.    Створить PS Четвер, 25.04.2024, 15:24

Меню сайту
Категорії розділу
Плануємо за новою програмою [27]
Реалізація завдань за лініями розвитку [8]
Персональний кабінет
Привіт: Гість

Сообщения:

Гість, ми раді вас бачити. Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Форма входу
Погода

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли » Працюємо за програмою «Я у Світі» » Плануємо за новою програмою

Картка вивчення компетентності дитини дошкільного віку
19.01.2011, 17:22
КАРТКА
ВИВЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
__________________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я дитини, дата народження)

ЗБАЛАНСОВАНІСТЬ ФОРМ АКТИВНОСТІ ЗА СФЕРАМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

СФЕРА"ПРИРОДА" 4 р.ж. 5 р.ж. 6 р.ж

Фізична активність:
1. Добре бігає.
2. Володіє різними видами стрибків.
3. Утримує рівновагу.
4. Катається на санках, гойдалках.
5. Вилізає і з'їжджає з гірки.
6. Б'є по м'ячу.
7. Кидає м'яч.
8. Балансує на колоді.
9. Перестрибує через предмет.
10. їздить на велосипеді.
11. Володіє навичками самообслуговування.
12. Доглядає за рослинами та тваринами.
13. Виконує доручення.

Соціально-моральна активність:
1. Орієнтується в правилах поводження в природі.
2. Спілкується з тваринами найближчого оточення і утримується від бажання брати тварин на руки.
3. Викидає сміття у відведене для цього місце.
4. Усвідомлює соціальну значущість праці в природі.

Емоційно-ціннісна активність:
1. Радіє спілкуванню з природним довкіллям.
2. Емоційно реагує на ознаки пір року.
3. Помічає забруднені місця в природі.
4. Має уявлення про самоцінність кожної рослини та тварини.

Пізнавальна активність:
1. Розрізняє ознаки і стани води, льоду, ґрунту.
2. Орієнтується в основних станах погоди, помічає і правильно називає природні явища.
3. Розрізняє тварин та їх дитинчат.
4. Виділяє на темному небосхилі зорі і місяць, на світлому - сонце.
5. Порівнює форму об'єктів природи з геометричними фігурами.
6. Знає назви 5-6 овочів і фруктів.
7. Розрізняє небезпечні гриби і рослини.
8. Орієнтується у 2-3 фазах росту рослин.
Мовленнєва активність:
1. Знає назви основних свійських та диких тварин, рослин, об'єктів неживої природи.
2. Складає невеликі оповідання.
3. Розповідає про своїх улюбленців у природі.
4. Читає напам'ять вірші.
5. Коментує словами свої трудові дії.
6. Називає 2-3 зірки і планети.
7. Може передати декількома реченнями свої враження про побачене або почуте.

Художньо-естетична активність:
1. Помічає загадковість та яскравість візерунків небосхилу.
2. Помічає яскравість ознак пір року.
3. Розрізняє хмари за формою, кольором.
4. Передає враження від природного довкілля.
5. Музикує на дитячих музичних інструментах.
6. Наспівує.

Креативна активність:
1. Помічає в природі нове, невідоме.
2. Прагне обстежувати, досліджувати.
3. Задає запитання.
4. Робить спроби висунути елементарні гіпотези.
5. Виявляє здорову обережність під час зіткнень з новими рослинами, тваринами.
6. Чутливий до оригінального, вдається до асоціацій.
7. Виявляє творчість у роботі з природним матеріалом.

Умовні позначки:
П - постійно;
Ч - частково;
Р - рідко;
З - звичайно є;
Н - не виконує, немає.

Категорія: Плануємо за новою програмою | Додав: Мишель
Переглядів: 7934 | Завантажень: 261 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 3.1/8
Всього коментарів: 7
7 Інна  
0
дякую

6 alla1707  
0
Клас. А по інших сферах?

5 Irina-sima  
-1
Доброго дня! Я шукаю методику відстеження форм активності дітей 6 року життя по всім сферам життєдіяльності за програмою "Я у Світі". Я зробила таку методику з природи, хотілось її удосконалити. Заздалегідь дякую!

3 Baboshka  
0
Спасибо огромное за такую скрупулезную работу hands hands hands !!!!

4 КСЕНА  
0
Дякую за оцінку

2 КСЕНА  
0
Дуже приємно, що наша робота сподобалася колегам.Цю картку розробляла творча група декількох ДНЗ, А данний варіант - робота колективу ЦРД "КАЛИНКА".

1 Руслана  
0
Чудово

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Заходьте до нас в гості.
Сайт по логопедії
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам.
Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Зробити безкоштовний сайт з uCoz